mandag 24. mai 2010

A little green dinosaur

It's week #52 over at the lovely PFP blog,- hey, that's a one year anniversary! Congratulations, ladies! The theme this week is "fantasy/mythology", and what is more suitable to this theme than a green dino? To colour him I have used Meadow Green, Apple, Forest Green, Cornflower, China Blue, Saffron, Apricot, Pumpkin, Amber, Orange and Cool Grey 1. I have also used the blender this time.

Det er uke 52 på PFP-bloggen,- oi, det betyr jo ettårsjubileum, det. Gratulerer! Temaet denne uken er "fantasi/mytologi", og hva passer da bedre enn en grønn dinosaur? Jeg har fargelagt den med Meadow Green, Apple, Forest Green, Cornflower, China Blue, Saffron, Apricot, Pumpkin, Amber, Orange og Cool Grey 1. Jeg har også brukt blenderen denne gangen.




9 kommentarer:

Anonymous sa...

What a cute Dino, i love the way you've coloured him, great card Anne.
Thanks for joining us this week at PfP, good luck.
Hugs Tracy x [posted by: Tracy]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a super cute card. The image is adorable and your colouring is fab. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
ps thanks for your anniversary wishes but it's our first anniversary celebration tomorrow - we have amazing prizes up for grabs - hope you can join in the fun :) [posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Dette var et riktig "gla" kort, herlige farger og den søte dinosauren som du har fargelagt perfek;)

Ha en flott uke Anne og tusen takk for at du titter innom meg innimellom;) [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

For et herlig kort, Anne! Og du fargelegger som alltid helt suveren..

Håper du er vel gjennom 17.mai og at du har hatt noen fine dager så langt. Snart er det sommer! Lager du ikke julekort i år? Jaja.. vet det er tidlig, men du holdt jo på hele året gjennom i fjor om jeg husker riktig? [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Så søt dinosaurusen er. Helt nydelig! Du er virkeligl en mester med disse tusjene. Lekkert lekkert!
Håper du har hatt en fin pinse og er klar for nok en kort arbeidsuke. Det er jeg:o) Ha en fin uke. [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

Aw such an adorable card, I love the image and gorgeous paper.
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x [posted by: Crafty Emma]

Anonymous sa...

Åhhhhh, så søtt dette var, Anne! ♥
Den dinosauren er jo bare helt utrolig sjarmerende, og rålekkert malt! Jeg er så glad i grønt, egentlig merkelig at jeg ikke bruker det mer selv...
Tusen takk for at du stakk innom og la igjen en hyggelig kommentar hos meg, ble spesielt glad for komplimentet av fargeleggingen min, synes ikke jeg har heeeelt teket på det enda :)

Klem Ingunn :) [posted by: Ingunn]

Anonymous sa...

Herlig kort Anne!!!
Denne dinosauren var skikkelig stilig, og fargene er friske og spreke!
Så koselig med den teksten på innsiden også.
Tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen.Jeg setter veldig pris på dem :)
Ha en super helg!
Klem Guro [posted by: Guro]

Anonymous sa...

Næ, for en søt og herlig dinosaur :o) Nydelig fargelagt !

Håper du har en toppers helg :o)

Klem :) [posted by: Gry-Heidi]