tirsdag 18. mai 2010

Maiutfordringen hos Ett trykk

Ett trykk er i vårstemning og har valgt en fargeutfordring med grønt, blått/turkis og creme/hvit denne måneden. Det er en spennende fargekombinasjon, så denne måtte jeg jo bare prøve meg på :-) Motivet er fargelagt med Promarkers, også har jeg har svampet litt med Distress ink på himmelen. Innsidene har jeg foreløpig latt være ganske blanke slik at jeg kan tilpasse med det som passer når kortet skal brukes.

The Ett trykk challenge blog is in spring mood and have chosen a colour challenge with green, blue/turqoise and cream/white this month. The image is coloured with Promarkers and the sky is coloured with a little bit of Distress ink. I have left the insides quite blank so I can adjust it with what fits when the card shall be used.





4 kommentarer:

Anonymous sa...

Nydelig kort med flott motiv!
Takk for at du deltar hos trykkpressa denne måneden - lykke til!
Go'klem [posted by: Lena Katrine]

Anonymous sa...

Nydelig kort med flott motiv!
Takk for at du deltar hos trykkpressa denne måneden - lykke til!
Go'klem [posted by: Lena Katrine]

Anonymous sa...

Åhhhh så nydelig kort, Anne!!
Lekre farger, papirer og nydelige detaljer!!
Klem fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Dette var veldig, veldig nydelig, Anne ! Gjennomført som alltid, og nydelig papir og farger!

Klem :o) [posted by: Gry-Heidi]