onsdag 23. juni 2010

Mitt første bidrag til "Vintage udfordring"!

Ja, da er det klart for mitt første bidrag på Anne Bente's fantastisk flotte blogg Vintage udfordring! Dere som kjenner meg vet at jeg har fått en forkjærlighet for vintage, så denne utfordringsbloggen er virkelig midt i blinken for meg :-) Tema for uke 2 er merkedag, og jeg har valgt å ta utgangspunkt i bursdag.

Det blir ikke mye tid til hobby og blogging for tiden, heller ikke å besøke andre så mye som jeg skulle ønske, dessverre, men jeg lover å komme sterkere tilbake igjen etter hvert!

It's time for my first entry at Anne Bente's lovely challenge blog Vintage udfordring! My crafting friends know that I have a soft spot for vintage, so this challenge blog is really the thing for me :-) The theme for week 2 is anniversary, and I have chosen to use birthday. Unfortunately I haven't much time for crafting and blogging these days, and sadly not visiting other blogs either, but I promise to get back on track in a while.





8 kommentarer:

Anonymous sa...

Meget yndigt kort
Der er så mange smukke detaljer på forsiden og inde i kortet.
Tak for deltagelsen i vintageudfordringen
[posted by: Dorthe]

Anonymous sa...

Nydelig kort :-) Takk for at du deltar i vintageutfordringen! [posted by: Filharmonica]

Anonymous sa...

Så lekre kort du tryller frem. Vintage behersker du så bra. (og det diktet du har inni er jo bare så fint)
Ha en strålende torsdag Anne! [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

Lekkert bursdagskort !!
Jeg har også prøvd meg på denne utfordringen for første gang : ) [posted by: Sivic]

Anonymous sa...

For et vakkert kort, Anne! Du er utrolig dyktig på denne stilen, og jeg liker det enkle, men stilfulle i dette kortet. Det ser rett og slett nostalgisk ut, og det er vel hele poenget med denne stilen :)

Klem fra Ingunn [posted by: Ingunn]

Anonymous sa...

Nydelig Anne :-)
Utrolig flott det rose papiret, og bildet passet perfekt til den elegante pynten :-)
Ha en super helg :-)
Klem Guro [posted by: Guro]

Anonymous sa...

herlige kort :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klemmm fra Linda [posted by: Linda]

Anonymous sa...

Ville bare titte innom å ønske deg en god sommer!!!
Klem Guro [posted by: Guro]