fredag 6. august 2010

Let's go vintage!

Long time no see! Endelig har jeg brukt litt tid på hobbyrommet igjen, og det har resultert i litt vintage, så da benytter jeg anledningen til å bli med på utfordring 4 på Vintage udfordring. Utfordringen denne gangen er å bruke blomster.

Long time no see! Evetually I've been able to spend some time in my crafting room again, and it resulted in some vintage, so then I take the opportunity to participate in challenge 4 at the Vintage udfordring blog. The challenge this time is to use flowers.



 

 

5 kommentarer:

Anonymous sa...

Kjempelekkert, Anne ! Nydelig blomsterpynt og bakgrunnspapir ! Herlig vintage :o)
Koselig å se liv her igjen, håper du har hatt en fin sommer ! Klar for messe om en mnd ?:o)

Klem :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tuuusen takk, Gry-Heidi! Jeg har hatt en kjempefin sommer, håper du har hatt det også! JA, jeg er veldig klar for messe! Jeg har bare vært på én scrappemesse før, og det var jo rene paradiset for oss papirfreaker, så det vil jeg gjerne gjenta :-) Dessuten har jeg fått solgt noen kort siden messen i april, så hobbysparebøssen har begynt å fylle seg litt opp igjen *hihi* [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Nydelige Vintage kort du lager, skulle jo tro du ikke har gjort annet hele livet! Duse flotte farger;)
Jeg skal også på messe i september, kanskje vi treffes???

Fortsatt god helg!
Klem [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Å, så snill du er,- tusen takk, Sølvi! Ja, det hadde vært veldig hyggelig å treffes på messa!! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så innbydene kort du har laget, fine farger! Rett og slett en romantisk fealing over det hele. Godt å se at du er igang igjen.

Leser over her at du har hatt en fin sommer, godt å høre! Håper høsten også bringer deg fine stunder :o) [posted by: Therese]