tirsdag 24. august 2010

Singin' in the rain

Jeg synes at denne tittelen passet i dobbelt forstand, for det regner nemlig i bøtter og spann her i dag! Utfordringsbloggen til Ladybug and Friends har nå sin første utfordring ute, og sannlig hadde jeg ikke både stempler og mønsterark fra Ladybug som jeg kunne bruke på denne skisseoppgaven :-) Begge stemplene på forsiden er fra Ladybug and Friends, og mønsterarket jeg har brukt er "Spread your wings".

I think this header was suitable for two reasons as it's raining cats and dogs here today! The Ladybug and Friends challenge blog has now their first challenge out, and I actually had both rubber stamps and paper I could use on the sketch they have made :-) Both stamps on the front are from Ladybug and Friends, and the paper is "Spread your wings".




Motivet er fargelagt med Promarkers i fargene Buttercup, Tulip Yellow, Gold, Meadow Green, Apple, Grass, Forest Green, Pastel Blue, Blue Pearl, Cornflower, China Blue, Midnight Blue, Tan, Caramel, Cocoa, Chestnut og Blender.

The image is coloured with the Promarker pens Buttercup, Tulip Yellow, Gold, Meadow Green, Apple, Grass, Forest Green, Pastel Blue, Blue Pearl, Cornflower, China Blue, Midnight Blue, Tan, Caramel, Cocoa, Chestnut and Blender.



2 kommentarer:

Anonymous sa...

Oh wow what a beautiful card!
Thank you so much for joining us at Ladybug and Friends!
hugs
kim x [posted by: kim piggott]

Anonymous sa...

Dette stemplet har jeg sett flere ganger, men aldri så fint brukt som her! Du er så flink til å tilpasse kortene dine til trykkene og fargelegger som alltid perfekt :o) [posted by: Therese]