mandag 27. september 2010

En liten nyhet :-)

Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg har lagt til et lite "skrytefelt" ute på høyre side her? Jeg er nemlig så heldig å ha blitt invitert med i et helt nyopprettet design team på hobbyforumet Din hobby! Vi er 6 damer som skal bidra med inspirasjon, nettkurs, utfordringer etc. i forumet, og dette blir utrolig gøy og spennende! Ikke minst siden det er det aller første DT jeg er med i :-) Jeg gleder meg veldig til vi drar i gang for fullt til helgen!!

For ordens skyld vil jeg til slutt gjøre oppmerksom på at vi ikke er det samme som Din hobby-butikkens DT, de lever videre som før uavhengig av oss.

Maybe some of you have noticed a new "show off" field on the side bar? That's because I have been so lucky to have been invited to a brand new design team for the Norwegian hobby forum Din hobby (which means your hobby, btw :-)! We are 6 ladies in the team, and our task is to inspire, make live tutorials, arrange challenges and so on in the forum, and this will be great fun and challenging! Especially since this is my very first DT participation :-) I am really looking forwarded to the official kick off this weekend!! We are not the same as the DT for the Din hobby store, btw, they will carry on as today apart from us.

Ingen kommentarer: