mandag 13. september 2010

A huge cupcake!

At least for this little fella' :-) It's a sweet treats week over at the Passion for Promarkers blog, and this is a perfect task for the lovely little Henry. I have coloured him with Cool Grey 1-5, Pastel Pink, Cocktail Pink, Vanilla, Buttercup, Gold and Honeycomb.

Det er i alle fall en stor kake for denne lille karen :-) Det er uken for godis på Passion for Promarkers, og det er jo en perfekt oppgave for søte, lille Henry. Jeg har fargelagt ham med Cool Grey 1-5, Pastel Pink, Cocktail Pink, Vanilla, Buttercup, Gold and Honeycomb.


And the sentiment on the inside is really a cute one as it says "wish you the best birthday ever", I just love it!


Og er ikke tekststempelet på innsiden herlig?

9 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne,
Henry looks adorable. Your colouring is fab & the cupcake looks delicious! bThanks for joining us at PFP.
Hugs,
Andie xx [posted by: Andie]

Anonymous sa...

A gorgeous card, adorable image and lovely colours.
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x [posted by: Crafty Emma]

Anonymous sa...

Så søtt kort Anne! Henry er jo bare så søt, og du har fargelagt ham så fint! Veldig søtt med sløyfene.
Takk for hyggelig besøk og kommentarer i bloggen min!
klem fra
Mette [posted by: Mettepip]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a gorgeous card. I love the cute image and your colouring is fab. Thanks for sharing with us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Super card! Love your colours - the blue is a wonderful shade! Thanks for joining us at PFP this week! Juliexx [posted by: Julie]

Anonymous sa...

so sweet!!!...thanks for joining us at PFP...Debs x [posted by: Debs]

Anonymous sa...

For en herlig kar :o) Nydelig fargelagt og det tekst stemplet var helt herlig ! Dette kunne jeg ha tenkt meg også, hvor kommer det fra ?

Ha en fortsatt super uke !

Klem, Gry-Heidi :o) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Så nyydelig Anne!!! Herlige farger og motivet er jo bare så søtt :-)
Ër så masse flotte stempler rundt omkring at ønskelisten blir uendelig lang.
Kjempefint på innsiden også, som alltid!
Ha en fin kveld.
Klem Guro [posted by: Guro]

Anonymous sa...

Oj, har du Henry i samlinga di også du, Anne. Herlig liten fyr. Syns det prikkete arket gir en viss partyfaktor :o))

Har kost meg i bloggen din innemellom selvom jeg har vært dårlig til å legge igjen kommentarer. Morsomt å se alt det fine du lager, særlig det vintage syns jeg du har fått din egen særegne stil på - og jeg liker den godt!

Ha en fin helg! [posted by: Therese]