søndag 5. september 2010

Jeg har vært på messe!

I går var Anne og jeg en tur på Stempelscrap i Skedsmohallen. Vi hadde en kjempehyggelig dag, og jeg fikk både brukt penger og hilst på gode scrappevenner. Jeg var så heldig å treffe både flere jeg har møtt før og andre som jeg har blitt kjent med fra blogger og forum og som jeg møtte i virkeligheten for første gang. Veldig hyggelig å treffe dere, alle sammen!

Som sagt fikk jeg brukt litt penger (vel, litt og litt *kremt*), og under kan du se hva som ble med meg hjem igjen. Det ble både kartong og mønsterark, noen vintage klippeark, tekststempler, et par ark med bokstavklistremerker og litt "must have" som tape, glue dots og Ez mount. Også fikk jeg et veldig godt tips på en stand om at Copics har flere lyse nyanser enn Promarker og at det funker utmerket å kombinere dem, så da var det sannlig noen tusjer som fikk et nytt hjem også, sammen med noen røde :-) Jeg har begynt å teste allerede! Jeg er stor fan av Promarkers, men jeg savner faktisk flere lyse og røde nyanser, så dette gir nye muligheter! Vel, her er et bilde av gårsdagens fangst.

I had a great time at the Stempelscrap exhibition together with Anne yesterday. I both spent some money and met good scrapping friends, some I have met before and others I know from forums and blogs and who I met for the first time in real life yesterday. It was lovely to meet you all! As I mentioned I got around to spend a little money (well, a little? *ahem*). I got some cardstock, papers, vintage pictures, text clear stamps, small letter stickers and a bit of must haves as tape, glue dots and Ez mount. In addition I got a super tip on a stand that Copics have several light shades that is super to combine with Promarkers, so then I've made a new home for some markers as well, together with a few red ones. I have already started to test them out :-) I am a big Promarker fan, but I have actually missed more light and red shades, so this provides more opportunities! Well, here is a picture of the goodies.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

nytt stæsj er alltid herlig :D
Har akkurat oppdatert paint shop jeg =) Masse nye muligheter, også leter jeg jo på nettet hele tiden etter gratisgreier jeg kan bruke i digiscrappingen =) Skal bli spennende å se hva du tryller frem nå ja =) ! [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Åhhh skulle så gjerne ha vært på messa...
Til våren skal jeg :)

Så masse herlig du hadde kjøpt, rene julekvelden :)
Tusen takk for omtanken og de varme kommentarene inne hos meg, de setter jeg stor pris på!!

Og så må jeg bare si lekkert kort, det under her, så nydelig design, varme herlige farger og nydelig fargelagt motiv!!
Ha en flott uke,
klem fra Maya [posted by: Maya]