lørdag 18. september 2010

Time for vintage

Jeg må bare si at jeg koser meg mer og mer med vintage! Det er så morsomt å slå seg løs med slitte kanter og blekk og masse pynt :-) Dette er et bursdagskort som jeg skal gi bort i morgen, og dessuten er det flere utfordringer ute akkurat nå som det kan passe til, så jeg prøver lykken på disse:

Vintage udfordring hvor de ønsker å se bruk av bølgepapp

Anonyme Scrappere hvor temaet er vintage

Scrappekammeret hvor alt er lov denne gangen


I must admit that I love vintage more and more. It's so funny to play with scraped edges and ink and lots of embellishment :-) This is a birthday card which will be given away tomorrow, and it also qualifies for the challenges above.






3 kommentarer:

Anonymous sa...

Nyyydelig kort, Anne!
Fine farger og gjenomført stilig på alle sider.
Ønsker deg en fortsatt god helg!
Klemm, Anne : ) [posted by: Anne H.]

Anonymous sa...

Jeg elsker vintage og WOW, dette var rålekkert, Anne !! Alt er bare helt nydelig !! De to "pilene", er det grungeboard ? De var utrolig stilige og var en lekkert detalj, det også.
Nydelig gjennomført på alle sider, as always :o)

Klem, Gry-Heidi :o)

[posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Så lekkert vintage kort. Liker den duse bruntonen du har valgt. herlig pyntet. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
Klem, Anja [posted by: Anja]