mandag 18. oktober 2010

PFP challenge #73

It's a colour combo week over at the lovely Passion for Promarkers blog with orange, black, green and purple, which is the natural Halloween colours. But I think it was a little tricky one as I already has made some Halloween cards, so I decided to make something else. I chose to make a birthday card with this lovely LOTV image.

Det er en fargeutfordring på Passion for Promarkers denne uken med oransje, sort, grønn og lilla, hvilket jo er typiske Halloween-farger. Jeg synes at denne var en liten nøtt siden jeg allerede har laget et par Halloween-kort, så jeg bestemte meg for å lage noe annet. Det ble et bursdagskort med dette nydelige stempelet fra LOTV.



A closer look at the lovely image.

En nærmere titt på det søte stempelet.


On the inside I have used a text stamp which has become one of my favourites, and it says "wish you the best birthday ever". I just love it!

På innsiden har jeg brukt en av mine favoritttekststempler.



Material list:

Papers: Melissa Frances "Kristin"
Stamps: Image from LOTV and text stamps from Norsk Stempelblad and North Star Stamps
Promarkers: Almond, Blush, Dusky Pink, Pale Pink, Ivory, Tan, Burnt Sienna, Saffron, Peach, Orange, Blossom, Orchid, Purple, Pastel Green, Green, Holly, Cool Grey 1-3, Poppy and Blender
Others: Spellbinder dies, paper roses, pearls, lilac ribbon, Stickles and Distress ink Tea Dye and Walnut Stain

1 kommentar:

Anonymous sa...

Ååå, så lekkert fargelagt!! Motivet er kjempesøtt og fargene er nydelige! Herlig kort :)

Klem :) [posted by: Gry-Heidi]