søndag 12. desember 2010

Bursdagskort

Her er årets siste bestillingskort, for nå jeg bare lage flere julekort *hi hi*! Dette kortet er til en dame som fyller 45, og jeg har fått frie tøyler, så da synes jeg at vintage passer perfekt (ingen overraskelse for dere som kjenner meg, vil jeg tro :-). Det blir så tidlig mørkt ute for tiden at det ikke er så lett å rekke å få tatt bilder i dagslys, og det var mørkt ute da jeg tok bildene, så bildene ble ikke de aller beste, dessverre. Hmmm... kanskje jeg skulle få laget meg et lite fotostudio...?

Selve kortet er grå Bazzill, mønsterarket er fra Maja design og bildet er fra North Star Stamps vintage photos. Ellers har jeg brukt blonde, bånd, Gardeniablomst fra Papirloftet, papirroser, bokstavklistremerker, metallpynt fra Korthobby og halvperler. Blomstene har fått litt Stickles på seg, hhv. Star Dust og Fruit Punch. På mønsterarket har jeg brukt Cats Eye Charcoal på kantene på alle sider.



Panelene på innsiden er stanset ut med Spellbinders og påført Cats Eye Charcoal på kantene. Også her har jeg brukt papirroser, metallpynt og halvperler, og samme bånd som på forsiden. Tekststempelet er fra Stempelglede.


Og en personlig signatur på baksiden må til ;-)


Tusen takk for at du titter :-)

Here's my last card request for this year, because now I really have to make some more Christmas cards *lol*! This card is for a lady turning 45, and I have not got any restrictions, so then I use the opportunity to make another vintage card :-) It gets dark so early these days that it is difficult to get time to photograph in daylight, and it was dark outside when I took the photos, so the quality is not very good, unfortunately. Hmmm... maybe I should consider to make a little photo studio...? Thanks for visiting!

Ingen kommentarer: