torsdag 30. desember 2010

"Årskavalkade" for hobbyåret 2010

I morgen er det sannlig nyttårsaften igjen, og 2010 har vært et morsomt og spennende hobbyår for meg, hvor jeg også føler at jeg har klart å utvikle meg litt videre på flere områder. Jeg har funnet flere nye utfordringsblogger som jeg har levert bidrag til, og har dessuten funnet mange nye hobbyblogger som jeg gleder meg til å følge videre i 2011. Noen av høydepunktene har vært:

♥ Jeg har blitt medlem i et DT for første gang! :-)
♥ Bloggen min har rundet 1 år i år
♥ Jeg har vært på hobbymesse for første gang, og det skal jeg gjøre igjen i 2011 ;-)
♥ Jeg fikk et kort på topp 5 på Passion for Promarkers
♥ Og ikke minst har jeg hatt gleden av å møte mange gode blogg- og hobbyvenner og fått flere nye. Gleder meg til å se dere igjen i 2011!

Jeg ser at flere hobbybloggere har laget topp 10-oversikter over de prosjektene de har vært mest fornøyd med i 2010, og det synes jeg var en morsom idé, så nå skal jeg gjøre det samme. Kortene er listet opp i tilfeldig rekkefølge.


Motivet er fargelagt med Promarkers, og da jeg fargela det prøvde jeg en litt annerledes teknikk enn jeg hadde brukt tidligere, og det syntes jeg fungerte så bra at dette ble et lite vendepunkt for meg. Dessuten ble mottakeren veldig glad for dette kortet :-)



Dette ble plukket ut som "top 5" på Passion for Promarkers *wohoo*!



Denne bamsen fra LOTV er kjempefin å fargelegge, og jeg koste meg veldig med å lage dette kortet.



Jeg synes at grønt og oransje er veldig fint sammen, og her syntes jeg at fargene i mønsterark og pynt passet så fint sammen :-) Også dette er fargelagt med Promarkers.



Dette er et konfirmasjonskort som jeg laget på bestilling, og det ble så godt mottatt at jeg bare må ha det med på listen :-)



Det tok litt tid før jeg våget meg på vintagekort, men da jeg først fikk begynt ble det en del av dem i 2010 :-)


Her er et til som er fargelagt med Promarkers, og jeg følte også her at jeg fant en ny og bedre teknikk da jeg fargela motivet, så det var et morsomt kort å lage.



Et nytt Promarkerskort, og det jeg var mest fornøyd med med dette var at jeg følte at jeg fikk til å bruke Blenderen for første gang :-)



Jeg bruker vanligvis ganske lang tid på å lage kort, men dette gikk det faktisk veldig fort å lage, jeg syntes at alt falt på plass av seg selv :-)


Dette må med fordi det rett og slett var kjempemorsomt å lage :-)

Tusen takk for alle hyggelige besøk og kommentarer jeg har fått i løpet av året, og hjertelig velkommen tilbake i 2011!

Riktig godt og kreativt nytt år!


Ingen kommentarer: