mandag 31. januar 2011

Første bidrag til Hjertebodens juleblogg :-)

Først og fremst, tusen takk for alle hyggelige hilsener og lykkeønskninger i forbindelse med at vi fikk den lille jenta vår for tre uker siden! Alt er bare bra med store og små :-) Hun er veldig snill og gråter nesten ikke, men dagene går fort unna med en liten baby i huset. I dag har jeg endelig fått brukt litt tid på hobbyrommet mitt igjen for første gang etter fødselen, og resultatet ble intet mindre enn tre kort, hvilket er mye på en dag til å være meg :-)

I 2009 var jeg veldig flink til å lage julekort gjennom hele året, hvilket var veldig deilig da desember kom, så i år tenkte jeg at jeg skulle prøve å gjenta suksessen, og hva passer da bedre enn å blir med på Hjertebodens juleblogg?

Bildene ble dessverre ikke helt gode fordi jeg ikke rakk å få tatt bildene før det ble mørkt ute, og da sliter jeg med å få godt lys. Jeg fikk en ny blitz til kameraet mitt til jul, men jeg får den ikke til å fungere, så jeg tror jeg må ta en tur i fotobutikken og be om hjelp. Men nok om det, her er kortene :-)

First of all, thank you so much for all kind greetings and best wishes after we got our little girl three weeks ago. Everything is fine with all three of us :-) She is so good and cries very little, but time flies when you have a little baby in the house. Today I have been able to spend some time in my hobby room after the labour, and it resulted in three cards, which is much on one day for me :-) I have made the cards to the challenge blog Hjertebodens juleblogg. I am sorry for the bad quality on the photos, it was dark outside when I photographed. I got a new blitz for Christmas, but I'm struggling to make it work with my camera.








Ingen kommentarer: