søndag 2. januar 2011

Nytt år og nye muligheter - hobbyforsetter for 2011



Så har vi kommet til 2. januar, og 2011 er godt i gang allerede. Et nytt år gir meg alltid en følelse av å kunne starte med blanke ark, vi har 365 nye og ubrukte dager klare til å bli fylt med gleder og gode opplevelser. Jeg har begynt året med å filosofere litt over hva hobbyåret 2011 vil bringe, og har både noen forsetter og ønsker. Her er forsettene:

Bli like flink til å teste ut nye teknikker som å shoppe utstyr ;-)

Jeg har laget noen få staffelikort i 2010, men lager stort sett alle kort i 15 x 15, så en målsetning er å prøve ut flere bretteteknikker i løpet av det kommende året

Gjøre en bra jobb for designteamet jeg er så heldig å være medlem av

Jeg har drevet med kalligrafi i mange år, riktignok litt til og fra, og brukte det litt på kort tidligere, men etter at jeg oppdaget stempling og alle de nydelige tekststemplene som finnes ble det så enkelt å ty til dem. I 2011 ønsker jeg derfor å ta steget fra bare å øve til å bruke kalligrafien på ferdige produkter, i det minste å veksle litt mellom tekststempler og penn og blekk :-)

Jeg prøver å variere uttrykkene og ikke låse meg fast i en bestemt stil, men jeg tror at de fleste, som meg, har noen teknikker og uttrykk man trives bedre med enn andre. Jeg synes at de mange utfordringsbloggene som finnes hjelper til med å tenke litt nytt, så jeg skal delta minst like aktivt i utfordringer i år som i fjor

 
***
Jeg har et par forsetter og ønsker for bloggen min også:

Oppdatere oftere enn i 2010, og kanskje legge ut et lite nettkurs eller tre?

Få flere følgere og faste lesere

Det er så mange dyktige kortmakere og scrappere med flotte blogger som jeg får masse glede og inspirasjon av å besøke, så et mål er å kunne være til inspirasjon for andre også


***

Har du noen hobbyforsetter for 2011? I så fall hadde det vært gøy å høre om dem :-)

Ingen kommentarer: