lørdag 8. januar 2011

Topp 10 verktøy


Rett før jul la Ett trykk ut en litt annerledes utfordring til februarnummeret sitt hvor de gjerne ville at leserne skulle sende inn en nummerert liste over de 10 verktøyene eller redskapene man bruker mest når man lager kort eller LOer (bildet er lånt derfra). Det var en liten gulrot også, for en av de som sendte inn et bidrag skulle bli en heldig vinner av en stempelplate etter eget ønske. Og gjett hvem som ble den heldige?? Jo, det var heldige meg, det, så nå dukker det snart opp en ny, flott stempelplate i postkassen min :-)

Her er min liste over verktøy som jeg alltid må ha lett tilgjengelig:

1. Skjærebrett
2. Score board
3. Glue dots/dobbeltsidig tape
4. Edge scraper
5. Brune stempelputer
6. Stansemaskin (jeg bruker Sizzix Big Shot)
7. Dies
8. Avbiter
9. Blyant
10. Linjal


Just before Christmas the Ett trykk blog published a little different challenge for their February issue of their paper magazine where they wanted the readers to send in a prioritized list over their most used tools for card making and layouts. One lucky contributer would win stamps of own choice, and who do you think was the lucky one? Yes, your's truly :-) Above you can see the list I sent in. Some is in Norwegian and some do we not have any Norwegian names for, so I have used the English names for them. In English 1 is rotary paper trimmer, 5 is brown ink pads, 6 is shape cutting and embossing machine, 8 is cutting pliers, 9 is pencil and 10 is ruler.

Ingen kommentarer: