mandag 28. februar 2011

First entry at Magnolia Down Under Challenge

Jeg har hatt et ganske anstrengt forhold til Distress ink som fargeleggingsmedium, og har egentlig gitt opp å prøve å beherske det flere ganger, men den som gir seg har tapt, og på toppen av det hele er jo en av mine hobbyforsetter for 2011 å teste ut nye teknikker, så jeg prøver igjen. Dessuten synes jeg ikke at alle motiver er så gode å fargelegge med Promarkers, så jeg føler behov for å kunne bruke flere teknikker. Det skal mye mer øving til, men jeg føler i alle fall at jeg endelig har kommet et skritt videre etter at jeg kom over veiledningen som Camilla Støen Bakke har laget, så tusen takk til Camilla for at hun ville dele med seg av sine tricks og erfaringer!

Med dette kortet prøver jeg meg på Magnolia Down Under Challenge for første gang :-) Jeg har brukt to Magnoliastempler og en Doo Hickey die på kortet, and forhåpentligvis nok blomster til å få bidraget godkjent for utfordring #85, hvor oppgaven er "Flower power" ;-)

I tillegg er dette det tredje bidraget mitt for februar til Hjertebodens juleblogg.

Here is my very first entry in the Magnolia Down Under Challenge :-) I have used two Magnolia stamps and a Doo Hickey die on the card, and hopefully enough flowers to qualify for challenge #85, which is "Flower power" ;-)



Motivet er fargelagt med Distress ink og festet på kortet med 3D-puter. Jeg har også brukt litt Stickles på kjolen, vingene og på blomstene.

The image is coloured with Distress ink and mounted with 3D glue dots. I have also added some Stickles on the dress, the wings and on the flowers.



På innsiden har jeg brukt samme kantstempel fra Magnolia som jeg har brukt rundt motivet, og tekststempelet er fra Stempelglede. Også disse rosene har fått litt glitter på seg.

On the inside I have used the same edge stamp from Magnolia which I have surrounded the image with, and the text stamp is from Stempelglede.

Ingen kommentarer: