lørdag 12. februar 2011

♥ Valentines ♥

I dag har jeg brukt litt tid i hobbyrommet igjen og har kost meg med å lage et Valentine's-kort, og da måtte det jo bli både hjerter, roser, blonder og perler :-) Bølgepappen er grå papp som er laget med bølgepappmaskin. Kantene er rufset og påført blekk, og jeg har brukt litt Distress crackle paint oppå bølgepappen.


Hjertet er klippet ut og limt på med 3D-puter, og blomstene har fått litt glitter på seg. Hjertet er for øvrig fargelagt med Promarkers.



Det lille hjertet i rammen glitrer også litt.


Tekst som står i stil :-)


Og innsiden har samme design som forsiden.


Kortet er laget etter skissen til februarutfordringen på Trykkpressa

Beklager dårlige bilder igjen, men det viste seg å være noe feil med den nye blitzen min, så nå har jeg levert den og kameraet i fotobutikken så de kan se på den. I mellomtiden må jeg derfor ta til takke med kompaktkameraet mitt.

I have made a Valentine's card today, based on a sketch from the February challenge on the Norwegian challenge blog Trykkpressa. I am sorry for the bad quality on the photos, but it was something wrong with the new blitz, so I've handed the blitz and camera in for service. In the mean time I need to use my compact camera.


***

Materialliste:

Papir: Hvit Bazzill, mønsterark "Fylld av kärlek" - Maja Design og "Rosenknopp" - Papirdesign, gråbrun papp
Stempler: Stempelglede - Hjerte og kantstempel fra "Grunge collection" og tekststempel fra "En liten hilsen"
Blekk: Fluid Chalk - Charcoal og Chestnut Roan, Distress ink - Vintage Photo, Walnut Stain og Tea Dye
Annet: Distress crackle paint Brushed corduroy, Stickles Cotton candy og Star dust, Spellbinder dies, papirroser og -blomster, halvperler, nøkkelcharm, blonder og pyntenåler. Hjertet er fargelagt med Promarkers Rose pink, Baby pink og pale pink

Ingen kommentarer: