mandag 14. mars 2011

Been shopping :-)

På lørdag var jeg på Scraporama sammen med Anne, hennes datter Tonje og kollega Hege. Tusen takk for en hyggelig tur, jeg storkoste meg! Jeg hadde også gleden av å treffe andre gode venner, det var veldig koselig, så tusen takk for sist til dere også!

Det ble naturligvis litt shopping også (vel, litt og litt ;-) Siden jeg faktisk har begynt å like å male med Distress investerte jeg i flere reinkere, og her er de og resten av det som ble med meg hjem:

On Saturday I was at the Scraporama exhibition together with Anne, her daughter Tonje and collegue Hege. Thank you for a great day, I really enjoyed myself! In addition I had the pleasure to meet other good friends, it was lovely to see you again! I also did a little bit of shopping, of course (well, did I say a little? ;-) Since I actually have begun to enjoy to colour with Distress reinkers I bought some more of those, and here they are together with the rest of what I brought home with me:


Ingen kommentarer: