torsdag 3. mars 2011

Sleeping baby

Først og fremst, tusen takk for superhyggelige kommentarer til Distress ink-forsøket på det siste kortet mitt! Med så mange oppmuntrende hilsener måtte jeg jo bare prøve meg igjen, så her er et til ;-)

Her er et takkekort som jeg har gitt bort i dag. Etter at jeg fattet nytt håp om at jeg endelig skulle klare å bli venn med Distress refillers tok jeg sjansen på å kjøpe noen nye stempler som jeg føler ikke er så godt egnet til å bli fargelagt med Promarkers, som denne søte, lille babyen fra Magnolia. På forsiden har jeg brukt to ulike dies fra Spellbinder til motivet, borderpunch fra Martha Stewart og tag-die fra Magnolia. I tillegg har jeg brukt en liten løvpunch. Rundt kanten på mønsterarket har jeg brukt kantstempler fra Ladybug & Friends på alle sider, og kantene på motivet og punchene er påført blekk.


Litt glitter på blomstene.


Skrytebilde på innsiden ;-) Rammen rundt bildet er en Spellbinder die som er malt med crackle paint. Skrivefeltet er også stanset ut med en Spellbinder die og påført blekk på kantene.


Litt Stickles her også, og en søt charm som jeg har vært så heldig å få :-)


Jeg har brukt en liten die fra Spellbinder på baksiden også.


Jeg prøver lykken på disse utfordringene:

Sketchy colors - #60: Fargeutfordring rosa og beige

Nordsalten hobbyklubb - #25: Bruke minst 5 puncher/dies (jeg har brukt 8 forskjellige)

Sukkersött - #114: Puncher

Ingen kommentarer: