fredag 25. mars 2011

Vintage gift box

I tråd med mine hobbyforsetter for 2011 prøver jeg meg igjen på noe annet enn 15 x 15 cm, så her er en gavepose.

According to my own hobby intentions for 2011, I'm again trying out something else than 15 x 15 cm, so here's a gift bag.


Jeg har brukt en papirpose som jeg har limt på to like paneler som er stanset ut med en Sizzix die og pyntet med restepapir som er bearbeidet litt på forskjellige måter, osteklede og en tag som er stanset ut med en Magnolia die. Og, naturligvis, med blomster, perler, metallpynt og bånd. Posen lukkes med et beslag som er stanset ut i Grunge board og malt med crackle paint, og under har jeg satt på magneter.

I have used a paper bag which I have altered with Sizzix diecuts, scrap paper that are processed in different ways, cheese cloth and a tag cut with a Magnolia die. And, of course, flowers, pearls, metal embellishments and ribbons. The closing of the bag is cut in Grunge board and painted with crackle paint, and underneath there are magnets.



Her er en nærmere titt på detaljene. Alle kantene er påført blekk, og jeg har brukt crackle paint her og der og Stickles på blomstene og rosene. Stempeltrykkene er embosset.

Here's a closer look at the details. All edges are inked, and I have used crackle paint here and there and Stickles on the flowers and roses. The stamping are also embossed.


Her er baksiden. Stemplene er embosset her også, og rosene har fått litt Stickles på seg.

Here's the back side of the bag. The stamping are embossed here as well, and I have had some Stickles on the roses.



I give it a go in the following challenges:

Vintageudfordring - #18: Springtime with inspiration from the blog header. I found inspiration in the colours, flowers and butterfly.

Truly Scrumptious - #53: Tag it

A Spoon Full of Sugar - #144: Ribbon, pearls/rhinestones and flowers

Tuesday throwdown - #41: Anything but a card

Paper Sundaes - #61: Embossing

Ingen kommentarer: