tirsdag 19. april 2011

Invitasjon

På søndag skal vi ha barnedåp for Emilie, og til en så stor dag synes jeg det er hyggelig å lage invitasjoner. Også fikk jeg se at That's just so cute har utfordring She's so cute 11 - "Den STORE dagen", så da passer den jo perfekt der også :-) Alle invitasjonene er like, så jeg passet på å kjøpe opp litt ekstra med ark på forhånd.
Jeg ønsket å lage invitasjonene ganske enkle og gjennomført i hvitt og sort med et lite innslag av rosa, og har også brukt et bilde i sorthvitt av Emilie. Bildet er festet på en Spellbinders-ramme og på en bakgrunn av et rosa mønsterark fra Maja Design. Arkene deres er virkelig flotte, og en fryd å bruke! I full størrelse er mønsterarket rammet inn med mørk grå, hvilket jeg synes er veldig stilig, så for å få den samme effekten har jeg brukt blekk som er så lik den origiale som mulig på alle kantene.



På innsiden har jeg brukt dette nydelige stempelet fra LOTV, og rakk akkurat å få det i tide :-) Det er fargelagt med Distress refillers. Skrivefeltet på høyre side har fått samme "ramme" som mønsterarkene.


Og her er baksiden



***

Materialliste:

* Papir: Hvit og sort Bazzill, Maja design - "Sann vänskap"
* Stempler: Baby Christening fra Lily of the Valley og "Invitasjon" fra Ladybug and Friends
* Blekk: Archival Ink - Jet Black, Memento - Tuxedo Black, Color Box Fluid chalk - Charcoal
Fargelegging: Distress ink refills
Øvrig: Spellbinder dies, papirroser, papirblomst, halvperler og Stickles Star Dust

1 kommentar:

ellen.fossli sa...

For en fantastisk fin invitasjon <3 Hærlig forside, og nydelig pynta alle steder :)