torsdag 18. august 2011

Bursdagskort med Edwin

DT-utfordringen på Din hobby-forumet denne måneden er å lage Magnolia-kort, et til jente og et til gutt. Jentekortet mitt er det jeg viser i artikkelen under, og her er guttekortet. Det er ikke så lett å lage maskuline kort med Magnolia, synes jeg, men jeg har prøvd å tone det ned med et ganske enkelt uttrykk med lite pynt.

Here is a DT card for the Norwegian hobby forum Din hobby. The challenge this month is to make a card for a girl and one for a boy or man using Magnolia stamps. The girly card is presented in the last blog post, and here comes the male card. It's not easy to make masculine cards with Magnolia stamps, but I have tried to keep it simple.



Edwin er festet med 3D-puter.

Edwin is mounted on 3D foam pads.



Enkel innside.

Clean and simple on the insides.



Som vanlig et personlig stempel på baksiden :-)

And as usual a personal stamp on the backside :-)



Jeg deltar i disse utfordringene:

Scrap 'a' Long - #7: Anything goes
Kort o Mania - #45: Mann/gutt
Sukkersött - #132: Metall er tingen


***

Materialliste:
* Papir: Bazzill – vanilje og hvit, Kaisercraft- ”Sand dune”, Imagninisce – ”Now and forever”, ukjent mønsterark, bølgepapp
* Stempler: Magnolia – ”Chef Edwin”, Stempelglede – tekststempel, Ladybug & Friends - tekststempel
* Blekk: Archival Ink - Jet Black, Color Box Fluid chalk – Chestnut Roan, Distress ink – Walnut stain
* Fargelegging: Distress ink refills – Tattered rose, Vintage photo, Aged mahogany, Weathered wood, Black soot, Antique linen, Pumice stone
* Verktøy: Magnolia doohickeys, sirkelpunch
* Pynt: Charms, bånd, hyssing
* Annet: Crackle paint Picket fence

1 kommentar:

ellen.fossli sa...

Ser jeg kan glede meg til å følge bloggen din <3<3<3 Fantastisk masse flott her inne! Masse inspirasjon til ei som ikke har kommet så langt, men håper å komme oppover :) Må nok få inn litt mer utstyr, men noe er og noe er på vei og masse mer skal inn ser jeg :) :)