torsdag 8. september 2011

Gavepose

En av DT-utfordringene på Din hobby-forumet denne måneden er å lage en bryllupsgave, og jeg har laget en gavepose. Basis er en hvit papirpose som jeg har satt på to paneler, mønsterark, bilde fra et utklippsark og diverse pynt.



Her er en litt nærmere titt på det flotte brudeparet og detaljene. Datteren min på 8 måneder (om to dager) har en soleklar favorittpynt, og det er chipboard-hjertet. Det er farget med Glimmer mist og har deretter fått et strøkmed Crackle accents. Hun vil helst spise den, da :-)



Ganske enkel bakside denne gang.



Jeg prøver meg på følgende utfordringer:

Vintageudfordring - #27: Bruke metall på et vintageprosjekt

Kort 'o Mania - #46: Bånd

Nordsalten hobbyklubb - #37: Metall

Papiravisen - #8: Anything goes

Scrap 'a' Long utfordringsblogg - #8: Distressing



***

Materialliste:
* Papir: Papirpose, Bazzill – vanilje og hvit, Papirdesign- ”Edle skatter”, Ladybug and friends – ”Englesang”, klippeark fra North Star Stamps
* Stempel: Stempelglede – tekststempel
* Blekk: Color Box Fluid chalk – Chestnut Roan, Distress ink – Walnut stain
* Verktøy: Magnolia doohickey, Sizzix dies
* Pynt: Chipboard-hjerte, perler, metallblomst, bånd, roser, osteklut
* Annet: Liquid pearls, Stickles Star Dust, Glimmer mist, Crackle accents

Ingen kommentarer: