søndag 27. november 2011

Så tenner vi et lys i kveld

Man skulle på ingen måte tro at det var 1. søndag i advent når man titter ut av vinduene her, for her er det mildt, sol og grønt gress fremdeles. Og jeg skulle absolutt ha kommet i gang med julekort nå, men med flyttingen og salg av det gamle huset har jeg ikke fått tid til å få hobbyrommet klart enda, så det har blitt lite papirhobby i det siste. Men det er jo ikke desember enda, blir nok en råd med det i år også :-)

Men adventsstaken er naturligvis på plass! Det vil si en liten dekorasjon som har tatt over for den gamle lysestaken. Det er første gangen jeg gjør det sånn, men det er jo så mye morsommere å lage den selv, så denne løsningen er nok kommet for å bli.


Også så enkelt, man trenger jo bare et lysfat, kubbelys og litt pynt etter egen smak.



En kjapp tur innom nille var det som skulle til for å få alt i hus.


Jeg har fått litt dilla på dekorsand, og har brukt to forskjellige sammen med litt stjerner og tre- og metallpynt.


Jeg satser på at jeg kommer sterkere tilbake med papirting ganske snart.

Også vil jeg bare minne om candyen min, det er ikke for sent å bli med ;-)

Tusen takk til dere som er med så langt, og det er veldig hyggelig og inspirerende å besøke dere!

Ha en kjempefin 1. søndag i advent!

When looking out of the windows here in Norway you wouldn't believe it's Advent, because it's still 7 degrees Celsius, sunny and green grass outside. And I should really have made more Christmas cards, but as we just have moved into a new house and sold the old one I have not had time to get the studio ready yet, so it has been very little crafting recently. But December is still a few days ahead, so I guess it will work out in time this year as well :-) But the advent candlelights are of course in place! I have replaced my old candlestick with a home made decoration this year, and it was so easy and funny to make that I think I will do the same every year from now on. All you need is a suitable plate, candlelights and some garnish you like.

I hope to present some new paper crafting again quite soon, and in the meantime it's still time to join in on my candy ;-) Thank you to you who have joined in so far, and I really enjoy to visit your blogs!

 




4 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

i love purple, it looks great!

Sølvi sa...

Denne så koselig ut, kjekt å lage noe selv;)
Tusen takk for at du er så god å besøker bloggen min, er utrolig glad for det altså;))


Ha en fin uke, klem

Alhana sa...

Kjempe flott advents dekorasjon :-)

Gunn`s Kort sa...

En søt og nydelig adventskrans:)
Her har vi fått et tynt lag med snø, men det ser ut for at det regner bort..
Ha en fin uke.
Klem