tirsdag 1. november 2011

Velkommen til min nye blogg - og CANDY TIME!!

Ikke bare har vi akkurat flyttet inn i nytt hus, men nå har jeg flyttet inn i splitter ny blogg også! Jeg har ikke rukket å få det nye hobbyrommet i orden enda, så i påvente av det (og innimellom flyttejobbingen) har jeg jobbet med å flytte bloggen min over på Blogger de siste dagene (med god hjelp fra webmaster aka mannen i huset :-) Det må naturligvis feires, og det betyr

CANDY TIME!!


Her er blant annet:

- 100 mønsterark
- Ubrukte stempler
- Bånd og blonder
- Blomster og roser
- Klistremerker
- Brads
- Knapper

Har du lyst til å være med??

Da gjør du som følger:

1. Legg inn bildet av candyen i sidebaren eller et innlegg i bloggen din
2. Legg inn en kommentar
3. Og blir du følger får du et ekstra lodd ;-)

Skriv gjerne hvor mange lodd du tar i kommentaren!

Vinneren trekkes 30. november


 
PS! Hvis noen skulle lure,- i konverteringen kom alle innleggene med, men jeg mistet mange av de nyeste kommentarene, så hvis du skulle se etter noen kommentarer du har lagt inn i det siste har jeg ikke slettet noen, altså :-)

26 kommentarer:

LilleAsk sa...

For en lekker bloggcandy du har satt sammen Anne. Din nye bloggadresse er nå oppdatert i blogglista mi. Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
Jeg håper du får en fortsatt strålende fin uke!

Elisabeth sa...

Flott candy!
Morsomt å se alle de flott tingene du har laget!
Har lagt inn bilde på min blogg: http://jissijess.blogspot.com/

Linda sa...

Flott blogg og lekker candy!!!Jeg blir gjerne med:)Blir 3 lodd på meg;)Klem,Linda

Irene sa...

Fin blogg og jeg har lagt meg til som følger! Men - for oss som sitter på bærbar pc (med forholdsvis stor skjerm faktisk), vi må scrolle sidelengs på bloggen din, da den er veldig bred. Bare sånn i tilfelle du ikke er klar over det :-)
Jeg trenger ikke være med i trekningen, siden jeg lager ekstremt lite kort for tida, men lykke til dere andre! :-)

Sølvi sa...

Hei Anne!

Da har jeg lagt meg til som følger, lagt til bilde i sidebaren på min blogg og oppdatert blogglista mi med din nye adresse;) Flott Candy som jeg gjerne blir med på!!
Tusen takk for super hyggelige kommentarer i bloggen min, det varmer;)

Gratulerer med nytt hus og ny blogg, klem;)

Anne sa...

Tusen takk for hyggelige ord, og så gøy at dere vil være med :-)

Irene: Oi, sier du det? Jeg har bærbar selv, men da har nok maskinen min ekstra bred skjerm. Takk for at du sa i fra, jeg skal justere det så dere slipper å scrolle, jeg :-)

Jytte sa...

Hejsa og tillykke med den nye blog :)
Ooohhh, en lækker candy ... jeg deltager med 3 lodder :)
Tak for chancen :)

line sa...

Jeg er gjerne med her. Lagt meg til som følger (selvfølgelig) og lagt deg til i blogglista mi.

Elinor sa...

Så mye fint! Så sugen på de blomstren så jeg blir med! Du finnes i min sidebar.
Kram fra Elinor

Tonje sa...

For en flott candy! Jeg vil gjerne være med, 2 lodd til meg :) Vil gjerne følge deg videre! Klem fra Tonje

Janne-Lise sa...

Tusen takk for muligheten til å vinne denne og gratulerer med ny blogg - har lagt den nye i blogglisten min og legger meg som følger her :)
Har lagt link til candyen din i sidebaren i bloggen min.
God søndag.

Gunn`s Kort sa...

En kjempeflott blogg du har, og ikke minst den flotte candyen:)
Jeg blir selvsagt med og deltar med 3 lodd.
Klem Gunn

Estella sa...

2. Legg inn en kommentar
3. Og blir du følger får du et ekstra lodd ;-)




:-)

Gratulerer så masse med nytt hus og ny blogg. Gleder meg til å følge med på denne bloggen :D

Stine sa...

Herlig candy du har satt sammen, og ikke minst herlig blogg!

Jeg har laget et innlegg i bloggen min og selvfølgelig lagt meg til som følger - så jeg er med på trekningen med 3 lodd :-)

Håper du har en strålende helg! klem fra Stine :-)

Hilde sa...

Kjempefin blogg candy!! Tar alle 3 loddene, og håååååååper jeg vinner!! :D

Har to giveawayer gående jeg og.. kom å trekk lodd :)

Elin sa...

Så flott blogcandy du har! Har lagt bilde på bloggen, og blitt en følger, nå som jeg fant deg i blogverdenen også :)

Wenche sa...

Flott candy. Har utført alle 3 punktene :-) Ha en flott adventshelg.

Wenche

Desirée-ScrapDees sa...

wowie what a great candy, love to take a chance for it! I have put a link on my blog and became a follower. I will cross my fingers for good luck!

tone sa...

For en flott candy og så mye fint du lager, har lagt meg til som følger og linket i side baren min :)

Anne Birgitte sa...

Super lækker candy. Klart materialer til mange lækre kort og LO´s.

Anne Birgitte sa...

Lækker candy. Jeg deltager med 2 lodder.

Anne Birgitte sa...

Ups jeg mente 3 lodder

Jeanne/Shelle86 sa...

Vil rigtig gerne deltage :)
Jeg tager 3 lodder.. Velkommen til blogland!

ellen.fossli sa...

Så koselig bloggcandy :)
Legger deg i sidebaren min med glede, følger bloggen din og gleder meg virkelig til det, og tilslutt legger igjen en kommentar her :) Moro! Elsker lodd og pakker :)
Gratulerer masse med bloggen din, nydelig. Her kan en hente inspirasjon, noe som er viktig for nybegynnere! Og ikke minst gratulerer med nytt hjem, det er spennende det. Ønsker deg masse lykke til med bloggen og hjemmet ditt <3

Lisbet sa...

Flott candy du gir bort. Den kan virkelig gjerne finne veine hjem til meg:-)
HAr lagt inn bilde og link i sidebaren i bloggen min og lagt meg til som følger.
Leggerd eg til i min biggliste også slik at det er lettere å følge med videre i bloggen din.
TRA 3 lodd jeg likesågodt:-)

Kristine sa...

Utrolig bra candy!
Vet ikke om det er for sent, men jeg prøver meg for det ;)