onsdag 30. november 2011

Vi har en vinner :-)

Da er vinneren trukket, men før jeg avslører hvem det er vil jeg takke dere som var med, det var morsomt at det var så mange med på min aller første candy! Dette var gøy, så det vil jeg defintivt gjøre flere ganger. Og sist, men ikke minst var det veldig hyggelig at mange av dere er bloggere som jeg ikke kjente fra før, så jeg har kost meg med masse herlig inspirasjon og gleder meg til å følge dere videre :-)

Da skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger. Her er alle loddene i kurven, godt blandet


Jeg fikk hjelp av mannen til å trekke et lodd, og han trakk følgende:








tamtaratam









Gratulerer, Tone!

Send meg adressen din på e-post, så kommer det snart en pakke i posten til deg :-)

Then the winner is ready, but before I tell you who it is I wish to thank you all for participating, and it was great with so many participants on my very first blog candy! This was great fun, so I will for sure do it again. And last, but not least it was nice that many of you are bloggers that I didn't know from earlier, so I have really enjoyed visiting your blogs and am looking forward to follow you all :-) Now it's time to tell you who the winner is, and that is Tone.

 

3 kommentarer:

Elin sa...

Gratulerer til Tone! Takk for flott og spennende candy, Anne! :)

Desirée-ScrapDees sa...

congrats to Tone and thanks for giving us this chance!

tone sa...

:) så kjekt at det blei meg, pleier aldri å vinne :)