lørdag 10. desember 2011

And here's another one

Da ble det sannlig et par Converse babysko til :-) Jeg trodde virkelig at jeg bestilte rødt garn, men dette er faktisk rosa. Vel, vel, det får stå sin prøve. Moro var det uansett, og det er ikke tvil om at øvelse gjør mester, for dette ble bedre utført enn første forsøk!

Then I've made another baby Converse shoes :-) I really meant to order red yarn, but this is actually pink. Well, so be it. It was great fun anyway, and this proves that practice helps, because this pair is better done than the first attempt!


Jeg satser på at jeg snart kan presentere noen flere julerelaterte ting igjen, og i mellomtiden ønsker jeg alle en fin adventslørdag :-)

I hope to be ready to present some new Christmas projects again soon, and in the meantime I wish you all a nice Advent Saturday :-)

7 kommentarer:

Sølvi sa...

Du driver med slike ting også ja;) Stilige strikka sko og det var en fin rosa farge;)

Ha en fortsatt fin helg!

Therese sa...

Så flink du er! De ble kjempe søte ♥. En dag jeg ikke har noe annet å hekle på skal jeg hekle ett par til meg selv!

Så moro at du har flyttet til Sarpsborg. Håper du trives!

Stine sa...

SÅ søte, kunne virkelig ønske jeg kunne hekle...noe å lære seg kanskje!?

klem Stine :-)

Desirée-ScrapDees sa...

this is really lovely made, beautiful!

LilleAsk sa...

Så søte disse var. Herlige! Og så flink du har blitt til å hekle. Ha en fortsatt fin 3 søndag i advent.

Kristine sa...

Utrolig søte sko!! ;)

Hilde sa...

Åh, så herlige og nusselige sko....Kunne tenke meg oppskriften på disse - kanskje det er noe jeg tilogmed hadde fått til. Syns det er morsomt å ha litt sånn annet å fikle med også...Nydelige var de, både de rosa og de lilla. FLink du.
Ønsker deg og dine en kjempetrivelig jul, og et nytt spennende hobby/papirår 2012 :-)