onsdag 28. desember 2011

Top 10 2011

Da var det sannlig nesten slutt på 2011 også! Dette har vært et begivenhetsrikt år, så det ble ikke så mye tid til hobby som jeg så for meg da jeg satte meg ned for å oppsummere på samme tid i fjor. Først ble vi foreldre til det lille gullet vårt Emilie i januar, og det var for så vidt ikke noe hinder for å få tid til litt likevel hobby da, men så gikk vi hen og kjøpte oss nytt hus, og da ble det straks noe helt annet. Det har vært masse jobb med flytting og salg av det gamle huset, men vi er veldig fornøyde med at vi gjorde det :-) Nå gleder jeg meg veldig til å få tatt det nye hobbyrommet mitt i bruk, men det gjenstår en del opprydding og organisering først.

Would you believe that 2011 soon will be over! It has been a year with many happenings, so I didn't get so much crafting time as I hoped for when I sat down to sum up last year. First we got our little daughter Emilie in January, and that wasn't an obstacle for crafting in itself, but then we bought a new house, and that really changed things. Moving into our new house and selling the old house has been lots of work, but we are truly happy with our decision. Now I'm really eager to move into my new studio, but there's still some work to do with cleanup and organizing first.

Jeg syntes ikke jeg fikk laget stort i fjor, og var i tvil om jeg skulle ta meg tid til en oppsummering i år, men det ble faktisk nok til å velge og plukke ut topp 10, så jeg koster på meg det likevel. Om ikke annet er det morsomt for meg å sammenlikne årets 10 med fjorårets 10 og se om det er noen utvikling å spore! Et par ting jeg allerede vet om er at jeg bruker Distress ink mye mer og som en følge av det bruker jeg også mer Magnolia :-) Si gjerne i fra om du legger merke til andre ting!

I didn't think that I created much last year, and wasn't sure if I should take the time to do a sum up this year, but actually it was enough to choose from, so I decided to do it anyway. At least it's interesting for me to compare the top 10 this year with last year's and see if there has been any developments! Two things I already know is that I use Distress ink much more and a consequence of that is that I also use more Magnolias :-) If you notice something else please feel free to leave a comment!

På hobbysiden var jeg så heldig å bli plukket ut i Topp 4 hos Sketchy colors #80, og det var veldig morsomt, så tusen takk for det! På den negative siden ble team kort og scrapping på Din hobby-forumet dessverre avviklet fordi vi fikk for lite oppslutning rundt våre aktiviteter, så det var trist. Men det er bare til å stå på, så håper jeg at jeg kan få sjansen i et nytt DT etter hvert.

Concerning crafting itself I was lucky to be chosen Top 4 at Sketchy colors #80, thanks a lot! On the negative side the team for cards and scrapping on the forum Din hobby was closed down due to little activity on our activities, so that was sad. But I'll just keep on working and keep my fingers crossed for getting the opportunity to be part of another DT sooner og later.

Så var det over til listen, i tilfeldig rekkefølge.

So here's the list, in random order. You can see more pictures if you click on the links below the pictures.


Flere bilder finnes her


Flere bilder finnes her


Flere bilder finnes her


Flere bilder finnes her

Flere bilder finnes her



Flere bilder finnes her


Flere bilder finnes her


 Her er kortet som ble plukket ut som Topp 4 :-) Flere bilder her


Dette er invitasjonene jeg laget til dåpen til Emilie. Her er flere bilder


Flere bilder finnes her




3 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

what a great projects you've made, lovely to see!

Elin sa...

De er bare rett og slett vakre, Anne! <3 2012 er året da hobbyrommet blir ferdig, regner jeg med. Gleder meg til å se hva du tryller frem fra det nye hobbyrommet ditt! :)

sisla sa...

Nydelig er ordet på alle kortene du har laget Anne, du er superdyktig. Du er så flink til å pynte kortene, de blir så inderlig delikate.
Ha en fortsatt fin romjul og så ønsker jeg deg ett skikkelig flott og kreativt nytt år.
Nyttårsklem fra meg ;-)