tirsdag 10. januar 2012

Bursdagscandy!!

Hurra for Emilie som fyller 1 år i dag!!

Jeg synes ikke det er mange dagene siden hun ble født, jeg :-o Dette må selvfølgelig feires ordentlig, og i tillegg til bursdagsgaver og det som hører til her hjemme har jeg en liten bursdagscandy å gi bort her også :-)



For å være med gjør du som følger:

1. Legg ut bilde av candyen i sidebaren din
2. Legg inn en kommentar

Og om du er eller blir følger får du et lodd ekstra :-)

Vinneren trekkes 31. januar.



Til slutt vil bursdagsbarnet og mamma'n hennes ønske dere en riktig fin dag, og takk for at du titter innom!



21 kommentarer:

LilleAsk sa...

Gratulerer så mye til bursdagsbarnet. Så stor jente hun har blitt og ligner på mammaen sin synes jeg. Håper dere får en kjempefin feiring av jenta deres i dag. Kos deg masse (og dessverre flyr tiden like fort jo eldre disse små blir, det vet jeg som har en skolestarter til høsten).

Og et godt nytt år og takk for det gamle. Takk for koselige kommentarer i bloggen min Anne. Det setter jeg så stor pris på.

Anita

Desirée-ScrapDees sa...

first of all very big congrats, hope you both will have a lovely day!
And secondly thanks for giving us a chance to win something! I am going to put a link on my blog, thanks!

Have a nice birhtday today!

Elin sa...

Åh, se på gulljenta, så nydelig hun er!!! Gratulerer med dagen, Emilie! Bildet er lagt i bloggen, følger var jeg selvsagt fra før. Takk for muligheten til å vinne, Anne! :)

Linda sa...

For en skjønn liten frøken:)Gratulerer så mye til 1-åringen og hennes mamma:)Tiden går kjempefort!!!At min lillemann har blitt 18 mndr. er jo helt rart, det virker som bare noen mndr siden jeg fikk han jo:):)
Blir gjerne med på candyen Anne.

Klem,Linda

ellen.fossli sa...

Gratulerer med lille god jenta <3 Så Gossin <3 Skummelt hvor fort det første året går, og det værste er at det bare fortsetter :-D! Håper det var en minnerik og spesielldag!Så koselig du vil feire det med en candy :)

Har helt klart blitt følger av bloggen din, og lagt bilde i sidebaren min :) Spennende og morsomt å få være med på denne candyen <3 Litt ny på dette, men prøver å få det til, og klarte det :)

Sol sa...

Sø søt jente og fin candy! Gratulerer med ettårsdagen til henne. Takk for muligheten til å vinne. Jeg legger meg til som følger ;-)

Johanne sa...

Så søt candy,gratulerer med dagen til bursdagsbarnet!Og så mye fint som du lager legger jeg meg selvfølgelig til som følger:-)

Therese sa...

Gratulerer med ettåringen! Håper dere har hatt en fin feiring.

Det jeg liker best med 10 på Topp kortene dine er at jeg ser at de er laget av deg, uten at jeg helt klarer å påpeke hva det er :)

Håper dere er godt i gang med det nye året og at det blir ett godt særpeår for dere!

Elin sa...

Gratulerer med 1 åring! Er på tur dit med stormskritt jeg også, ei blir 4 nå og minsta 1 til sommern... hvor blir tia av???

Velkommen inn til å bli med på Givewaya hos meg også :o)

Wenche sa...

Gratulerer til vesla, og herlig candy du legger ut.

WencheP sa...

Så flott candy og gratulerer til bursdagsbarnet.

Jeg blir gjerne med i trekningen.

-Wenche

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Gratulere så masse med 1 åringen. Her har vi akkurat feiret 2-åring med masse glede ♥

Jeg er gjerne med i den fine candyen din og har postet den i min venstre sidebar.

Krysser fingrene og ønsker deg en herlig dag!

Klem

Bente Årstad sa...

Gratuler med 1 års dag og ei skjønn liten frøken du hadde. Lagt meg til følger og linktet til sidebaren min:) Titt gjerne inn til meg, jeg en candy i bloggen min:)

Gertrud sa...

Så søt liten Emilie-gratulerer :) Jeg har lagt meg til som følger og linker i sidebaren min synes du har en flott blogg! Ta gjerne en titt innom meg og ;)

Crie Artezzanato sa...

Hi..

My name is Val Rodrigues. I would love to know if I can participate this beautiful candy?

I am your follower - crie artezzanato

I shared this link on my blog (sidebar) www.crieartezzanato.blogspot.com

Thanks for the opportunity
Hugs from Brazil.

Val Rodrigues
crieartezzanato@yahoo.com.br


Happy birhtday!!!

Anne sa...

Hi, Val! You are more than welcome to participate :-) Thank you for joining in and for following,- and for the kind words!

Blog Sorteios sa...

Hello my dear...

I am from Brazil. I loved this candy . I am your new follower.

Thanks for the chance.

I have posted this link on my sidebar www.blogsorteios.blogspot.com

Everything here inspires me.

Reny Gomes
Hugs

Wildflower sa...

Gratulerer med dagen, Emilie!
Har lagt deg til i sidebaren, lagt meg til som følger og laget innlegg candyen din :)
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
Takk a muligheten til å Vinné, Anne! :)
Klem fra Wildflower

Askepott sa...

Gratulerer med bursdag i huset. Følger har jeg vært en god stund, og nå har jeg linket til deg i sidebaren min.

Ha en fin dag!

Askepott sa...

Unnskyld, jeg bomma litt der, - men nå har jeg lagt meg til som følger. :-))

Henrikke sa...

Spørst om jeg ikke er for sent ute, men jeg prøver meg jeg ;-) har lagt meg til som følger og linket til deg i sidebarne på bloggen min: http://henrikkes-konkurranseblogg.blogspot.com.au/

Ha en fin dag og grtulerer med 1 årignen ;-)