mandag 30. januar 2012

Juletag

Det var populært å lage tags før jul, men jeg rakk ikke å få laget noen, så nå er jeg i gang med årets. Her er den første, det er ganske enkelt en tag i kraft med mønsterpapir fra Basic Grey som er stemplet med engel og kanstempel fra Stempelglede, litt blonder og bånd, blomster, halvperler og en Magnolia DooHickey. Så litt Stickles Star Dust og til slutt litt Glimmer Mist over det hele. 



Dette er mitt første bidrag til Hjertebodens juleblogg for januar, og i tillegg prøver jeg meg på

Scrapperiket utfordringsblogg #44: Anything goes 

Tusen takk for at du titter innom :-)


3 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

oh how really lovely!

Crie Artezzanato sa...

Beautiful tag!!

Val
www.crieartezzanato.blogspot.com

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott tag du har laget :)
Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket .)