mandag 23. januar 2012

Promarker Norge #1

Nå er Promarker Norge i gang med sin første utfordring, og den måtte jeg jo bare bli med på :-) Tusjene har vært lite brukt en god stund nå, og jeg hadde nesten glemt hvor gøy det er å fargelegge med dem, jeg, så det var morsomt å tusje litt igjen. Oppgaven er å bruke rosa + en valgfri farge, og jeg har valgt grått.

Denne gangen har jeg prøvd meg på et digistempel for første gang, og selv en "rubba' stamp gal" - som aller best liker å stemple med trekloss - som meg må innrømme at det har sine fordeler. Vel, her er resultatet, foreløpig ikke helt ferdig på innsidene (og derfor ingen bilder) slik at jeg kan tilpasse det til bruk.

Promarker Norge is out with it's very first challenge these days, and just couldn't miss out on that :-) My markers have been used very little for a while, and I had almost forgot how fun it is to colour with them, so it was very nice to use them again. This time I have used a digi stamp for the first time, and even a rubba' stamp gal - who even prefer them with a wooden block - like myself have to admit thta they have some pros. Well, here's the card, not finished at the insides yet (therefore no inside photos) so I can finish them when I have the right occasion.



Jeg prøver lykken på følgende utfordringer:

Promarker Norge #1: Rosa + 1 valgfri farge
Scrap 'a' Long #12: Anything goes
Kort 'O' Mania #55: Søtt som sukker
♥ Nordsalten hobbyklubb #46: Skisse

Hurra, jeg vant hos ProMarker Norge!! Tusen takk!

Materialliste:

- Papir: Bazzill hvit, Maja Design - "Kärleken övervinner allt" og "Av hela mitt hjärta"
- Stempel: Rick St. Denis
- Blekk: Cats eye Lava Black
- Fargelegging: Promarkers Cool Grey 1-5, Baby Pink, Cerise og Carmine
- Annet: Osteklut, fjær, papirblomster, Stickles Star Dust og Cotton Candy, photohjørne i metall, halvperler, Tiny alphas bokstavklistremerker

Ha en fin uke, og takk for at du titter innom!



PS! Det er fremdeles muligheter til å bli med på candyen min ;-)


16 kommentarer:

LilleAsk sa...

Nydelig fargelegging Anne. Du har ikke glemt gamle kunster! Rosa og grått er en lekker fargekombinasjon. Moro å se kreasjonene dine igjen:) ha en fin uke!

Desirée-ScrapDees sa...

wowie this is really beautiful, love it!

sandrahammer sa...

Flott og elegant kort du har laget :)

Smil fra Sandra

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Nydelig kort!

Klem

Sølvi sa...

Nydelig kort Anne, du er dyktig på fargelegging;) Likte veldig godt stempeltrykket og fjærene du har brukt;) Ha en fin uke videre!!

Gunn`s Kort sa...

Et flott kort med herlige farger og nydelig fargelagt:)
Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
Klem Gunn

oheidia sa...

Et hærlig kort du har laget til utfordringen vår hos ProMarker Norge.
Nydelig motiv og kjempefint fargelagt.
Takk for at du deltar,

Gertrud sa...

For ett lekkert kort! Nydelig fargelagt og! Gratulerer med nytt hjem til deg og da ;) skal bli deilig å komme iorden i hobbykroken min igjen :) Ha en fortsatt fin kveld!

Sonny - Papirskreppa sa...

Et stilig og enkelt kort. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Hilde sa...

Kjempeflott kort...kjekt at du er igang igjen :-)
Får følge deg litt å prøve meg litt mer på promarkers jeg også. Har vært på kurs hos Unik hobby nå, og da må jeg smi mens jernet er varmt og jeg husker hva som ble sagt.hehe..

Stine sa...

Så stilig kort, og nydelig fargelagt!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

lise sa...

kjempeflott kort med herlige farger og flott motiv!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

klem Lise.

Therese sa...

Lekkert! Du fargelegger nydelig, som alltid. Artig at pyntingen reflekterer selve digitrykket.

God helg!

Plundis sa...

Likte dette, jeg!! Flott farget :)

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk denne gangen :)

Klem Plundis

lam sa...

Så fint. Tak fordi du deltager hos Kort O mania

Kort O Mania sa...

aaaah hvor flott kort! og likte så godt det motivet! skikkelig stilig :D
takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
klem fra linda s l