torsdag 9. februar 2012

Anonyme timeglass #2

Oppgave 2 i Anonyme timeglass hos Anonyme scrappere er å lage en rund, oval eller hjerteformet kreasjon, og her er mitt hjerteformede kort.

Challenge #2 in the "Anonymous hour glass 2012" on the "Anonymous scrappers" challenge blog is to make a round, oval or heart shaped creation, and here is my heart shaped card".


Som du ser har jeg funnet fram de runde blomstene mine igjen :-) Sammen med rosene synes jeg de passer så bra til stempelet. Under er baksiden av kortet.

As you can see I have used my round flowers again :-) Together with the roses I think they fit perfectly to the text which is a rubber stamp. Below you can see the backside of the card.




Material list:
- Papers: White and pink Bazzill, left over paper from Maja design
- Stamp: Stempelglede
- Ink: Distress ink Vintage photo, Cats eye Chestnut roan
- Others: Paper flowers, Stickles Cotton candy, pearls, ribbon, dies from Spellbinders, leaf punch, eyelets

Takk for alle hyggelige kommentarer og for at du titter innom!

Thank you so much for all the lovely comments and for stopping by!



2 kommentarer:

sisla sa...

Dette likte eg godt, herlige farger og herlig pyntet. Liker så godt den hjemmelagde rosen.
Ha en superduper helg videre Anne ;-)

Anja's KortKreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 2 "Form" oppgaven til Anonyme Timeglass. Nydelig kort du har laget! Riktig lykke til, gleder oss til å se hva du lager til de 2 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja