tirsdag 28. februar 2012

Julekort i februar :-)

Jeg er fortsatt i rute med julekortproduksjonen så langt i år, og her er mine bidrag til Hjertebodens juleblogg for februar. Denne måneden er det bingo på minst ett av kortene, og jeg har brukt det på to av dem.

I am still on schedule with the Christmas card production so far, and here is my creations for the February challenge at Hjertebodens juleblogg. This month it is bingo to use on at least one of the cards, and I have used it on two.


Her har jeg brukt bingo med Distress (Tea dye på kantene og reinkers til fargelegging), hjerte og glitter.

I have used bingo with Distress (on the edges and reinkers for the colouring), heart and glitter.



Her er min favoritt hÄnglar & stÄnglar, fargelagt med Distress reinkers.

Here is my favourite hÄnglar & stÄnglar, coloured with Distress reinkers.


Og til slutt en ny tag :-) Og litt bingo igjen, også her med Distress (Tea dye på kantene og på billetten), hjerte og glitter. Hjertet er for øvrig fargelagt med Promarkers Crimson, Poppy, Red og Blender.


And then a new tag :-) And back to bingo again, also here with Distress (Tea dye on the edges and on the ticket), heart and glitter. The heart is coloured with Promarkers Crimson, Poppy, Red and Blender, btw.


Tusen takk for at du titter innom og ha en fin kveld :-)

Thank you for visiting and have a nice evening!


5 kommentarer:

Maya sa...

Vakre, vakre julekort og nydelig tag, Anne!
HÄnglar jenta var bare så nydelig malt med distress!
Nå fikk jeg lyst til å grave frem dem igjen :)
Tusen takk for inspirasjonen!
KLem fra Maya

sisla sa...

Nydelige kort med julestemning, har lagt unna alt med jul jeg da. Det går jo mot konfirmasjon og bryllupstider nå. Artig med metalltape og da, føler at det er mye jeg skulle prøvd meg på. Får se om tiden strekker til, og ikke minst inspirasjonen da. Ha en fortsatt fin uke.
Klem ;-)

Wishcraft sa...

Such gorgeous creations, all lovely :o) Lisa x

Desirée-ScrapDees sa...

wow this is (again hihi) very beautiful, love it! Specially the tag is very beautiful!

Therese sa...

Så koselig at du er igang med julekorten igjen. Husker at det var pga de at jeg begynte å følge med på deg. De nederste med hjertet er min favoritt, men så er jeg usedvanlig glad i hjerter da. Håper dere har hatt en fin vårdag i dag, og at dere trives med å bo i Sarpsborg :)