søndag 26. februar 2012

A tag in black and white

I have made a new tag, this time in black and white. I have used this cutie from Krista Smith. Her name is Copica, but I hope that I can be excused for colouring her with Promarkers and Flexmarkers, though *lol*

Jeg har laget en ny tag, denne gangen i sort/hvitt. Jeg har brukt dette søte motivet fra Krista Smith. Hun heter Copica, men jeg håper at jeg kan bli tilgitt for å ha fargelagt henne med Promarkers og Flexmarkers likevel *ler*


Copica is mounted to the frame with foam pads, and the frame is also mounted to the tag on pads. It's not so easy to see, but it is a ribbon across the tag, you can see it behind the frame just below the flowers. And as usual some Stickles on the flowers. Did I mention that I love these round flowers, btw? *lol*

Copica er montert på rammen med limputer, og jeg har også brukt puter til å feste rammen på tag'en. Det er ikke så lett å se det, men det er et bånd bak rammen, rett under blomstene. Har jeg nevnt at jeg elsker disse runde blomstene, forresten? *ler*


I would like to participate in the following challenges:

Jeg prøver lykken i disse utfordringene:

Passion for Promarkers #137: Black and white
Trykkpressa: Februarutfordring - Monokromatisk
♥ Sketchy colors #106: Skisse

Material list:

- Papers: Black tag from Inkssentials, Scrapbour- "Skin collection", left over paper
- Stamps: Saturated canary - Copica (digi stamp)
- Colouring: Promarkers and Flexmarkers - Blue Grey 1-4, Blender
- Others: Paper flowers, Stickles Star Dust, Spellbinders die, lace, ribbons, cheese cloth and pearls

Tusen takk for at du titter innom, og ha en flott søndagskveld!

Thank you so much for stopping by, and have a lovely Sunday evening!

8 kommentarer:

Hilde sa...

En flott tag....

Har noe til deg i bloggen min ;-)

Sølvi sa...

Denne ble stilig, jeg synes ikke det er så lett å scrappe i samme fargetone men det ser ikke ut til at du har noe problemer med det;)

Ha en fin søndag videre!

Therese sa...

Nydelig! :)

oheidia sa...

Så nydelig en tag, Anne. Hærlig motiv, flott fargelagt og liker dekoreringen av tagen. Takk for at du deltok hos Passion for ProMarker:)

Sandra sa...

råstilig tag !

The Crafty Den sa...

Hi Anne, what a gorgeous tag. I love the image and your colouring is fantastic. Thanks for joining us at PFP. Hugs, Denise x
Sorry for the late comment x

Camilla sa...

Så kult! Lekkert fargelagt:) Takk for ditt bidrag til Trykkpressa.

Maya sa...

Stilig tag du har laget, Anne!
Lekkert fargeagt av Copica (Hun burde jo hete Pencil istedet ;) )
Tusen takk for att du deltar hos SC,
klem fra Maya