onsdag 1. februar 2012

We have a candy winner :-)

Først og fremst, tusen takk til alle som ble med! Jeg har fått hjelp av mannen til å trekke en vinner av candyen, og den heldige er...

First of all, thanks a lot to all who joined in! I got a little help from hubby to draw the candy winner, and the lucky one is...


******
****
***
**
*


*tamtatatam*

*
**
***
****
*****


Elin!!

Send meg en e-post med adressen din, så kommer det snart en pakke i posten til deg :-)

Tusen takk igjen, og ha en fin kveld!

Thank you again, and have a nice evening!

4 kommentarer:

Gertrud sa...

Gratulerer til Elin! Og takk for muligheten til å være med, ha en fin kveld :)

Desirée-ScrapDees sa...

congrats to elin and thanks for giving us this chance!

Elin sa...

Hurra!!! Jeg vant:D Tusen takk Anne,E-mail kommer.

Elin sa...

Også finner jeg ikke din emailadresse, da jeg ikke har outlook selv. Kunne du sende den til meg kanskje?