søndag 18. mars 2012

For the boyz :-)

Så noe jeg synes er vanskelig, nemlig guttekort! Men vi har vært i bursdag i dag, så da trengte jeg et kort. Eller rettere sagt en tag siden det er det det ble :-) Nå fikk jeg prøvd meg på aluminiumstape for første gang også, jeg har brukt det på knappene. Og jeg har testet en ting til for første gang, nemlig tørrembossing fra Tim Holtz på det blå arket.

Now something I find difficult, and that is boy cards! But we have been at a birthday party today, and then I needed a card. Or, to be accurate, a tag since that is what I have made :-) I have tested alu tape for the first time, and have actually tried one more thing for the first time, embossing die from Tim Holtz on the blue paper.


Jeg prøver lykken på følgende utfordringer:

Kort 'o' Mania #59: Gutta Boyz
♥ Nordsalten hobbyklubb #50: Maskulint

Materialliste:

- Papers: Inkssentials - sort tag, Karen Foster og unjent blått ark
- Stempler: Ladybug & friends - tekststempel, Tim Holtz - stjerner
- Blekk: Distress ink Black soot, VersaCraft silver
Øvrig: Tim Holtz embossing die, Spellbinders die, knapper, aluminiumstape, bånd

Ha en fin uke, og takk for at du titter innom!

Have a lovely week and thank you for stoppring by!

10 kommentarer:

Sølvi sa...

Tøff tag, det er vanskelig med slike "guttegreier" men du får det tydeligvis til;) Ha en fin uke!

LilleAsk sa...

Kort til gutter er vanskelig ja. Enkelt når de er 4-6 år, bare å putte på et kjøretøy så er de fornøyde. Men jo større de er jo vanskeligere er det. Kjempefin tag du lagde. Dette løste du mesterlig. Fine sølvknapper.
Ha en fin uke du også!

Therese sa...

Tøft! Syns du fikk det til. Moro med nye teknikker. Jeg likte stjerneborden din ekstra godt :)

Kjersti sa...

En lekker tag til en guttebursdag - og du har jo fått prøvd ut noen teknikker i tillegg:) - resultatet ble veldig bra!
Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen - lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Ane sa...

kjempe tøff denne tagen var!! stilig oppsett og farger! likte veldig godt den blå arket! Takk for du deltar hos kort o mania!
klem fra Ane:)

WencheP sa...

Så flott den ble! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Karen Elise sa...

Denne var kjempetøff! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.
~Karen Elise~

Pysselfröken sa...

Snygg Tag! Tack för att du deltar i Kort O Manias utmaning. Lycka till!

Mari sa...

Kjempe tøff tag!
Så tøff effekt alluminiumstapen på knappene ble.

Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

Klem, Mari

Nelle sa...

Läcker tag!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
Kram Nelle