søndag 4. mars 2012

Time for pastels

First of all, thank you sooo much to the wonderful ladies at the PFP blog for choosing my tag among the top 5 last week! You really made my day :-)

I have played with this cool Kenny K image and my pastel Promarkers and Flexmarkers this week, and here is the result.

Først og fremst, tusen takk til de fantastiske damene på PFP-bloggen for at dere valgte min tag blant topp 5 sist uke! Jeg ble sååå glad!

Jeg har lekt meg litt med dette kule Kenny K-stempelet og mine Promarkers og Flexmarkers i pastell denne uken, og her er resultatet.


Samme layout på innsiden.

Same layout on the inside.



I would like to participate in the following challenges:

Jeg prøver lykken i disse utfordringene:

Passion for Promarkers #138: Pastel colours
Promarker Norge #3: Fargelegg i sarte duse farger - litt sånn shabby chic stil

Thank you for stopping by and for all lovely comments, and have a lovely week!

Tusen takk for besøket og for alle hyggelige kommentarer, og ha en flott uke!

10 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

this is really lovely! beautiful!

LilleAsk sa...

Herlig kort Anne. Det stempelet var artig og med mye "fart" i. Nydelig farglagt som alltid. Dette har du virkelig dreisen på.
Ha en fin uke:)

sisla sa...

Superherlig kort, så nydelig farger og så nydelig pyntet. Dette kan du virkelig Anne.

Klem ;-)

The Crafty Den sa...

Hi Anne Christine, what a pretty card. I love the colours you've used and the image is adorable. Thanks for joining us at PFP. Hugs, Denise x
I'm sorry my comment is late (story of my life at the moment lol!) x

Gro sa...

Så nydelig kort. Og kjempeflott fargelagt motiv.
Takk for at du deltar hos PMN.

Klem :o)

Wishcraft sa...

So lovely! Love the image and your colouring is gorgeous :o) Lisa x

mettepip sa...

Nydelig kort Anne! Flott fargelagt i sarte farger. Var så vakkert med så enkel, men effektfull pynting!
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra
Mette

Therese sa...

Tøft motiv, og som alltid, suveren fargelegging. Flink er du!

Hilde sa...

Kjempeflott kort....
savner at du her ikke har skrevet hvilke farger av Promarkers du har brukt...du vet, jeg plukker opp hele tiden hvilke farger man kan bruke sammen..

Anne sa...

Thank you for the lovely comments!! ♥

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Jeg hadde tenkt til å skrive ned hvilke tusjer jeg brukte, Hilde, men jeg satt og prøvde ut forskjellige kombinasjoner og hadde masse tusjer liggende på skrivebordet, så jeg var ikke sikker. Skal prøve å holde styr på det neste gang ;-)