søndag 8. april 2012

Creative chemistry 101 #4

I dag slår jeg til med hele to nye teknikker :-) Først ute er embossing. Det gir kjempefine effekter, men jeg har ikke brukt det så mye enda. Nå har jeg imidlertid lært noen flere måter gjøre det på og fått mange gode tips om hvordan de forskjellige typene fungerer, så det er slett ikke umulig at jeg kommer til å bruke det mer framover.

I'm back with nothing less than two new techniques today :-) First out is embossing. It gives great effects, but I have actually not used it so much yet. Now I have learnt more techniques and got many tips on how the different types are working, though, so it's very likely that I will use it more from now on.
Og nå et produkt jeg er skikkelig fan av, nemlig crackle paint. Det har jeg brukt en del tidligere, men takket være dette eminente kurset har jeg nå lært flere måter å bruke det på :-)

And now a product I am a big fan of, which is crackle paint. I have used this product quite much earlier, but thanks to this brilliant online lessons I have learned several new ways to use it :-)




Tusen takk for besøket, og ha en fin påskekveld!

Thank you for visiting, and have a lovely Easter evening!


4 kommentarer:

Kjersti sa...

Så lekre disse ble - dere "TH-damer" må da ha lært utrolig mye på dette kurset, masse flotte teknikker:)
Klem fra Kjersti:)

Therese sa...

Så lekkert! Likte selvfølgelig den med ♥'er, men den ved siden av var utrolig kul den også. Flink er du!

Håper dere er vel gjennom påsken og at det kommer noen gode hverdager til dere. Jeg er klar for hverdager og rutiner, og med litt regn, som de spår, så kan man jo være inne (på hobbyrommet) med litt bedre samvittighet :)

Judy Cantrell sa...

Very nice tags!
Thanks for sharing a comment on my blog!

Kristine sa...

utrolig fine tags du lager!! ;)