mandag 9. april 2012

Creative chemistry 101 #5 (final post)

Påsken går mot slutten, og i snøværet (!) har jeg laget ferdig den siste tagen i Creative Chemistry 101 i dag. Det siste temaet er tredimensjonale medier, og på den siste tagen er Stickles Rock Candy brukt. Det var nå jeg virkelig fant ut at jeg mangler bakgrunnsstempler, for dette er egentlig altfor lyst til å få fram effekten ordentlig. Jeg tok haugevis med bilder i forskjellige vinkler på forskjellige bakgrunner, men det var ikke lett. Her kan du i det minste skimte effekten på midten av tagen. Jeg skal nok prøve dette igjen med et bedre egnet motiv :-)

The Easter holidays are nearly over, and in todays snowy (!) weather I have finished my last tag for Creative chemistry 101. The last theme is dimensional mediums, and on the last tag Stickles Rock candy is used. And now I found out that I really should have some background stamps, because this one is really too light to visualize the effect properly. I took lots of pictures in different angles on different backgrounds, but it was not easy. Here you can at least get a glimpse of the effect in the middle of the tag. I will definately try this again with a more suitable image :-)


Til slutt, her er alle tagene jeg har laget i kurset. Noen av dem er bare testing av teknikker, så jeg har ikke lagt ut alle. I alt ble det demonstrert 25 stykker, men jeg manglet litt utstyr (tro det eller ei!) til å få laget alle underveis, så jeg kommer nok snart til å handle litt - igjen ;-)

And finally, here are all the tags I made during the classes. Some of them are just testing of techniques, so I have not showed all. In all 25 tags was demonstrated, but I didn't have all needed equipment (believe it or not!) for all of them, so I will soon do some shopping - again ;-)


Takk for at du tittet innom, og ha en fin kveld!

Thank you for stopping by, and have a lovely evening!


2 kommentarer:

Winnie sa...

Great tag! I can't believe you have snow! Wow.. Thank you for sharing all your tags as it really made the class fun..

Marianne H sa...

Så mange fine tags.... GRATULERER med gjennomført kurs. Jeg synes det var helt topp og jeg j
lærte MASSE. Klem og takk for hyggelig kommentar på bloggen min.