torsdag 5. april 2012

Creative chemistry 101

For de uinnvidde så er Creative chemistry en serie nettkurs med selveste Tim Holtz som instruktør! Det har vært veldig gøy og jeg har lært mye nytt som jeg koser meg veldig med å teste ut nå i påsken. Alcohol ink har jeg ikke prøvd før, men har akkurat kjøpt noen flasker og her er mitt aller første forsøk :-)

For those who doesn't know, Creative chemistry is a workshop with a series of online classes with no other than Tim Holtz himself! It have learned a lot of new stuff which I am having a great time with checking out these days. I have never tested Alcohol ink before, but have just recently bought some bottles and here is my first attempt ever :-)



Dette er mye med artsy enn det jeg vanligvis lager, og jeg synes det er veldig uvant å ikke bruke stæsj og pynt, men her synes jeg det er effekter nok i seg selv. Stemplene er for øvrig fra Tim Holtz.

This is far more artsy than my usual style, and I'm really not used to not use any embellishments, but I think it is enough effects as it is. The stamps are from Tim Holtz, btw.

Flere nye teknikker følger snart ;-) Ha en fin kveld så lenge, og riktig god påske!

More techniques are coming up soon ;-) In the meantime I wish you a nice evening, and happy Easter!


2 kommentarer:

Therese sa...

Lekkert! Du mestrer jo alt du jo :)

Kjersti sa...

Denne ble utrolig lekker! Så morsomt å prøve ut no' nytt - og så fint å ha tid til det - lol
Fortsatt god påske!
Klem fra Kjersti:)