fredag 6. april 2012

Creative chemistry 101 #2

Nå har jeg fått prøvd meg på noen ulike fargeleggingsteknikker med Distress markers. Jeg måtte lete en stund før jeg fant et motiv med både passende størrelse og nok flate å fargelegge på, men dette fungerte bra til formålet. En kjempefin og anvendelig blomst som er fra Din hobby, om jeg ikke husker feil.

Now I have tried different colouring techniques with my Distress markers. I had to look around for a while before I found a suitable image with both the correct size and enough open areas to colour in, but this one worked just fine. A beautiful and easy to use flower which is from Din hobby (Norwegian brand), if I'm not mistaken.


Tusen takk for at du titter innom, og ha en fin fredag!

Thank you for stopping by, and have a lovely Friday!


Ingen kommentarer: