lørdag 7. april 2012

Creative chemistry 101 #3

Herlig med påske - og litt ekstra tid på hobbyrommet :-) Creative chemistry er et kjempebra kurs, jeg har lært masse nytt om Distress-produktene,- og at det var mye jeg ikke visste om Distress-produktene! *ler* Også er så gøy å lære nye teknikker, selvfølgelig. Her har jeg prøvd ulike måter å bruke Distress stains på, både til bakgrunner og til å stemple med. Det er fremdeles uvant med denne artsy stilen, men det er så lett å låse seg i en bestemt stil nyttig å bruke de anledningene man får til å variere uttrykkene litt.

Lovely Easter holidays - and with some extra time to spend in the studio :-) Creative chemistry is a great workshop, I have learnt many new things about the Distress products, - and that it was many things I didn't know about the Distress products! *lol* And it's great fun to learn new techniques, of course. Here I have tried different ways to use Distress stains, both for backgrounds and to use them on rubber stamps. I'm still not very familiar with this artsy style, but it is so easy to get stuck in one style, so it's good to use the opportunities you get to try a different expression.


Jeg ble egentlig ikke så veldig fornøyd med disse, spesielt den til venstre. Det ble lissom for rotete samtidig som jeg synes at det mangler noe, men det blir nok bedre med litt mer øvelse (håper jeg :-) Men det var morsomt å lage dem, da,- og det er jo det viktigste. 

I'm actually not so happy with these two, especially the left one. It's kind of too messy, and at the same time I think that something is missing, but I guess it will improve with some practice (I hope :-) But I enjoyed to create them, though,- and that is really the main thing.


Tusen takk for at du titter innom, og ha en fortsatt fin påske!

Thank you  so much for stopping by, and enjoy the Easter holidays!


4 kommentarer:

Sølvi sa...

I mine øyne er ingen av dem "rotete", synes de ble tøffe og gleder meg til å se hva mer du tryller frem;) Fortsatt God Påske, klem

Anne sa...

Å, tusen takk, Sølvi! Så hyggelig å høre! Det kommer snart litt mer ;-)

Riktig god påske til deg også!

Klem ;-)

Therese sa...

Syns de ble riktig så fargerike og fine jeg! Ingen grunn til å være misfornøyd i mine øyne og de som engang får de, de er heldige..

Judy Cantrell sa...

Beautiful Tags!