tirsdag 17. april 2012

GDT Kort 'o' Mania

Her er det andre GDT-kortet jeg har laget til Kort 'o' Mania denne måneden. Det har vært en kjempemorsom utfordring å være gjestedesigner hos dere, tusen takk for at jeg fikk muligheten :-)

Here is my second GDT card for Kort 'o' Mania. It has been a pleasure to be GD with you, thanks a lot for giving me the opportunity :-)


Denne gangen har jeg laget et teltkort etter oppskrift fra Ett trykk. Rammen er laget av hvit Bazzil som er farget med Distress ink Antique linen og embosset med en stilig teknikk som jeg har lært av selveste Tim Holtz gjennom nettkurset Creative chemistry. Bildet er festet med limputer på "bakveggen".

This time I have made a tent card after a template in the Norwegian scrapping magazine Ett trykk. The frame is made of white Bazzill which is coloured with Distress ink Antique linen and embossed with a great technique which the one and only Tim Holtz was teaching in Creative chemistry. The picture is mounted to the "back wall".

Her er baksiden på kortet.

Here is the back side of the card.



Jeg deltar på disse utfordringene:

Scrapperiket utfordringsblogg #49: Bingo (Blomster, perler, punch/dies)
♥ Simon says stamp: Anything goes
Paper Sundaes #116: Anything goes

 
Tusen takk for besøket og ha en fin kveld!

Thank you so much for visiting, and have a lovely evening!





Materialliste:

- Papir: Vanilla og hvit Bazzill, Maja design - Marina 7
- Motiv: North Star Stamps - utklippsbilde
Blekk: Distress ink Antique linen, Walnut Stain, Vintage photo, Tea dye
- Øvrig: Spellbinders dies, embossingpulver, blomster, halvperler, bånd, Stickles Star dust

9 kommentarer:

line sa...

Her var det kommet mye nytt siden jeg var innom sist. Selv om det er lenge siden jeg var innom, er du absolutt ikke glemt! Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Gleder meg til jeg kan begynne med denne hyggelige papirhobbyen igjen.

Kristine sa...

Kjempefint kort!
Veldig fint motiv også :))

Craft Addicts - Tracy Evans sa...

Beautiful card, Imlove the frame, image and flowers. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show and Show Challenge. Tracy x

mettepip sa...

Så vakkert kort Anne! Blir aldri lei de arkene. Veldig lekker ramme også!
Jeg skal nok ikke på messe til helga, da jeg skal på helgetreff i Tønsberg. Vi sees kanskje i Særp snart igjen;)
Kose deg på messe!
klem

Kat sa...

That is really beautiful I love it.

sara sa...

beautiful card so soft and pretty thanks so much for joining us at paper sundaes this week
hugs sara x x

Therese sa...

Stilig! Liker rammen du har laget, og syns det gjorde seg veldig at du har kuttet ut bilde med en dies. Ser at det er en sånn finfin Anne stil over kortet, samtidig så representerer rammen noe nytt. I like :)

Linda sa...

Flott kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket:)

Kat sa...

Hi Anne thanks for your visit to my blog. I came back to see if you had more to share. I will hopefully be back soon. Have a nice weekend.