lørdag 28. april 2012

Make 'n' take

Jeg var på Scraporama-messen for en uke siden, og prøvde Make 'n' take for første gang hos Unik hobby. Vi laget shakerkort og fargela med Prismacolor, og tusen takk til Malene for super veiledning og mange gode tips! Vi laget dette kortet

I was at the Scraporama convention a week ago, and tried Make 'n' take for the first time at Unik hobby's stand. We made a shaker card and coloured with Prismacolor pencils, and many thanks to Malene for great instructions and lots of good tips! We made this card


Så morsom effekt med mikroperlene :-) Trenger jeg å fortelle at det ble med litt mikroperler i handlekurven?

I really love the cool effect from the micro pearls :-) Do I need to tell that I put some micro pearls in the shopping cart?


Tusen takk for at du titter innom og ha en fin kveld!

Thank you so much for stopping by, and have a lovely evening!

 

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelig dette ble Anne! Hadde lyst å være med på denne jeg også, men det ble for lenge å vente. Det var koselig å treffe deg på messen:)
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

mettepip sa...

Så flott shakerkort Anne! Nydelig fargelegging.
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg, de varmer!
Klem fra
Mette

Therese sa...

Så morsomt og fint kort du har laget. Herlig motiv og en lekker dies.

I dag kom endelig våren! Håper du har hatt en finfin 01.mai på den andre siden av by'n :)

anette_s sa...

Så søtt shakercard :)
Kan jeg spørre hva du har brukt som vindu?
Jeg har til nå kun brukt gelatin plater på mine, men de setter litt begrensninger på utformingen kan du si ;)

Anne sa...

Tusen takk :-)

Jeg har brukt plastark, tilsvarende de som ble brukt til overhead tidligere. De kan nok være litt mer praktiske enn gelatin, tenker jeg. Det har ikke jeg prøvd enda.