torsdag 10. mai 2012

Something for the boys

Jeg har tusjet litt igjen, men ikke med Promarkers denne gang. Neida,- tro det eller ei, det er Copics! Dere som har fulgt bloggen min en stund husker nok at jeg har prøvd meg på dem før, men solgte dem fordi jeg ikke likte dem. Vel, etter å ha brukt Flexmarkers en stund begynte jeg å få litt mer tak på penselspissen, og da kom savnet av flere fargenyanser igjen. Enden på visa er derfor at jeg angret, så nå har jeg fått meg noen Copics igjen. Og denne gangen kommer jeg nok ikke til å selge dem :-)

 I have played with markers again, but not with ProMarkers this time. No,- believe it or not, it's Copics! Those of you who have followed my blog a while probably remember that I have tried them before, but sold them because I didn't like them. Well, after using FlexMarkers a while I felt that I got more hang on the brush nib, and then I began to miss more colour shades again. The end of the story is therefore that I got second thoughts, so now I have got my hands on some Copics again. And this time I'm not going to sell them :-)



Den unge herremannen er klippet ut og limt på med limputer. Han synes gjennom vinduet fra innsiden også. Panelet bak tekststempelet er også festet med limputer, så når kortet brettes sammen passer teksten akkurat i vinduet.

The young lad is cut out and mounted with glue cushions. You can see him through the windom from the inside too. The panel behind the text stamp is also mounted on glue cushions, so when the card is folded the text fits into the window.


Det ble ikke plass til skrivefelt på innsiden, så da ble løsningen en tag på baksiden. Den har jeg brukt Distress ink på, sprutet på litt vann og stemplet med kantstempel.

It was no space for writing on the inside, but then a tag on the backside takes care of that. I have coloured the tag with Distress ink, spritzed it with a little bit of water and stamped it on the edges.


I enter my card in the following challenges:

Copic Marker Norge #16: "Til en glad gutt"
Crafty Cardmakers #67: For the boys
Come and Get it Challenges: Let's hear it for the boys

Tusen takk for at du titter innom :-)

Thank you so much for stopping by :-)




Materialliste:

- Papir: Grå Bazzill, Basic Grey - Oh Baby Lilac
- Stempler: Tickled Pink Stamps - Lil Victorian Steampunk Lestat, Stempelglede - tekst og kantstempel
- Fargelegging: Copic Sketch - E00, E11, E13, E21, E25, E27, E29, E53, B91, Y28, W00, W0, W1, W3, W5, BV000, V12, V15, V17, C2, C4, C6, C8, C10
- Blekk: Memento Tuxedo Black, Distress ink Dusty Concord, Pumice Stone, Walnut Stain
- Øvrig: Spellbinders dies, blomster, halvperler, MM tiny alphas, bånd

12 kommentarer:

Josephine sa...

What a fabulous creation!

Thanks for joining the 'for the boys' challenge at Crafty Cardmakers.

Jill sa...

Så bra at du har bestemt deg for å gi Copicsene en ny sjanse :)
Nydelig resultat og fantastisk flott design på kortet i tillegg.
Tusen takk for at du deltar hos Copic Marker Norge, lykke til og jeg håper å se deg igjen!
Klemmer fra Jill

Kristine sa...

Veldig fint kort!!
Kult med det vinduet, det må jeg prøve å lage en gang. Takk for inspirasjon :))

Judy McKay sa...

Very special card. Thank you for joining us at Come and Get it Challenges this week.

Trine sa...

Flott kort med kult motiv:) Nydelig fargelegging:)

Takk for at du deltar hos CMN!

Klem,Trine

Therese sa...

Lekkert! Digger hele kortet. Tror du er den flinkeste jeg vet om til å fargelegge trykk :)

Leslie McGhee sa...

Love this window card. Thanks for taking the time to post on Our Come and Get It Challenge Blog this week.

Kjersti sa...

Se der du...det ble copics, ja:) Nydelig kort og så flott fargelagt motiv - gleder meg til å se flere copics-motiver framover;)
God helg Anne!
Klem fra Kjersti:)

Shell~AK Stamper sa...

Great job on your card Anne!

Glad you joined us for the challenge at Come and Get It,.....Good Luck!

Shell~Alaska♥
CGIC

Gunn (Merete) sa...

Hei
Flott kort med kreative løsninger. Moro at du fant tilbake til copicene, det var jo en fordel for oss.
Takk for at du deltar hos CMN

Jack sa...

Great card, love the tag idea. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers. xx

CopicMarkerNorge sa...

WOW!! Lekkert kort, og lykke til med Copic`ene :) Håper du vil delta flere ganger! Klem fra Siv