fredag 1. juni 2012

Kort til en jente

Etter å ha vært nærmest sprekkeferdig i en hel måned kan jeg endelig fortelle at jeg har blitt invitert med i design teamet til ProMarker Norge *juble vilt og hoppe rundt på gulvet*! Det kunne jeg jo ikke si nei til :-)

Er helt i sjokk enda, jeg,- tusen takk for at jeg fikk denne muligheten til å få være med i denne talentfulle gjengen! Det første bidraget mitt må vel sies å være et ordentlig jentekort. Stikk innom bloggen og se hva oppgaven er denne gangen, og ikke minst de lekre kreasjonene fra resten av teamet :-) Og har du ProMarkers er det bare til å bli med!





Her er innsiden med mitt favorittekststempel fra North Star Stamps. Den teksten er jo så fin :-)



 
At last I can reveal another secret, I have been invited to the design team for ProMarker Norge *cheering loudly and jump around on the floor*!! I am still in shock, so thank you so much for the opportunity to be a part of this talented team! Here is my first contribution, a really girly card. 


Jeg er med på følgende utfordringer:
Simon says stamp challenge: Anything goes
Scrapbook Sisters #86: Anything goes

Tusen takk for at du titter innom :-)

Thank you so much for stopping by :-)




Materialliste:

- Papir: Vanilla og rosa Bazzill, Sassafras Lass - Vanilla Bean
- Stempler: Tickled Pink Stamps - 20's Evie, North Star Stamps - tekst, Stempelglede - kantstempel swirl , Magnolia - kantstempel stjerner
- Fargelegging: ProMarkers/FlexMarkers - Hud: Ivory, Blush, Tan, Pastel Pink, Cloud Blue (FM), Hatt/kjole/sko: Pale Pink, Baby Pink, Budding Rose, Ivory, Light Fawn (FM), Blender, Hår: Ivory, Buttercup, Champagne (FM), Light Fawn (FM), Nutmeg (FM)
- Blekk: Distress ink Tea Dye, Walnut Stain, Cats eye Chestnut Roan
- Annet: Spellbinders dies, Magnolia DooHickeys, osteklut, bånd, blomster, Stickles Star Dust, MM tiny alphas

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Gratulerer Anne! Det var vel fortjent (selv om det er "feil" tusjer-lol) Kortet ditt er så nydelig - delikate farger og et herlig motiv!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Sølvi sa...

Så flott at du fikk være med der, da er du på rett plass;) Nydelig rosa kort du har laget;) God Helg videre!

Anne sa...

Tusen takk!! Det blir nok litt av begge deler framover, Kjersti ;-)