onsdag 22. august 2012

Huuuge giveaway!

Her er det litt stille på hobbyfronten akkurat nå, så da får jeg reklamere litt for andre i stedet :-)

Årsaken til at jeg ikke får laget noe for tiden er at jeg hadde en kneoperasjon 3. august og skal ha en ny neste uke, så jeg hinker rundt på krykker og må sitte med beinet høyt. Det blir litt tungvint når hobbyrommet er i overetasjen og når man skal fram og tilbake for å hente ark og stempler eller bruke Big Shot'en. Jeg savner veldig å bare kunne springe opp trappen til hobbyrommet mitt når jeg har en ledig stund,- og det skal jeg sannlig minne meg selv på neste gang jeg har tørke *ler*

Så til saken, Ingvild Bolme feirer det nye og utrolig flotte designet på bloggen sin med å gi bort en helt fantastisk gave til en usannsynlig heldig vinner 31. august, bare sjekk her!






It's quiet on the crafting side here at the moment, so then I can pass on some info on behalf of others :-)

I am not able to do any crafting for the moment because I had a knee arthroscopi on August 3rd and will have another one next week, so I need to use crutches and need to sit with my leg high. That makes it difficult when the studio us upstairs and when you need to move around to get papers and stamps or use the Big Shot. I really miss to be able to run up the stairs to the studio whenever I have some spare time,- I will for sure remind myself on that the next time I have a "dry period" *lol*

Well, over to the point, Ingvild Bolme has a fantastic give away to one incredibly lucky winner to celebrate her wonderful new blog design running until August 31st, just check this out!




3 kommentarer:

Silje sa...

Riktig god bedring med kneet, Anne! Håper det ikke er altfor lenge til du kan være kreativ igjen! : )

Anne sa...

Tusen takk!! Jeg håper jeg kan være i gang igjen om ikke så mange dager, det gleder jeg meg veldig til :-)

Kjersti sa...

God bedring Anne! Gleder meg til å se hva du kommer med når du er tilbake:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)