søndag 6. januar 2013

Topp 10 2012

2012 ble et begivenhetsrikt år for meg med både ny jobb og to DT-plasser, mine to første :-) I tillegg fikk jeg prøve meg som gjestedesigner hos Kort 'o' Mania i april. Jeg har dessverre sett meg nødt til å trekke meg fra Stampavie and more da tiden ikke strekker til, men jeg er fremdeles stolt medlem hos ProMarker Norge.

2012 was a eventful year with a new job and two DT spots, my first ones :-) In addition I got the opportunity as guest designer at Kort 'o' Mania in April. Unfortunately I have had to step down from the Stampavie and more team, but I'm still a proud member of the team at ProMarker Norge.

Her er topp 10-liste fra 2012 i tilfeldig rekkefølge:

Here's my top 10 from 2012 randomly:



Dette var jeg så heldig å vinne den aller første utfordringen hos ProMarker Norge med, så dette må være med :-)

I was so lucky to win the first challenge at ProMarker Norge with this one, so it had to be on the list :-)



 

Et bestillingskort til bryllupet til datter og svigersønn av en kollega.

A card made on request to the wedding for a daughter and son in law of a collegue.




Til en kollega som fylte 50 år, denne var veldig morsom å lage :-)

To a collegue who turned 50 last year, it was great fun to make this one :-)


 
 
Mitt aller første kort på trykk, det ble tatt inn i juninummeret av Ett Trykk.
 
My first ever card to be published in a magazine, it was in the June edition of the Norwegian stamp and scrapping magazine Ett Trykk.
 

 
Et gutte-/herrekort.
 
A boy/male card.
 


 
 
Mitt aller første DT-kort, laget til Stampavie and more :-)
 
My first ever DT card, made for Stampavie and more :-)
 


 
 
Mitt aller første shakerkort.
 
My very first shaker card.
 


 
 
Måtte bare ha med et med grungehjerte fra Stempelglede :-)
 
I just had to include a card with a grunge heart from Stempelglede :-)
 



 
En gavepose.
 
A gift bag.



Og en pakkelapp til slutt :-)

An the last one a Christmas tag :-)

6 kommentarer:

Anja's KortKreasjoner sa...

Ååå så lekker liste du har Anne :)))
Jeg er selvsagt veldig stolt av å ha deg i TEAM hos oss i PMN :) gleder meg til 2013, lek med tusjer og kreativitet med deg
klem, Anja

Anne sa...

Å, tuuusen takk!! 2013 blir et bra PMN-år :-)

Kjersti sa...

For ei lekker liste Anne, har sett alle før, men det er en fryd å se dem en gang til:)
Ha en fin søndag!
klem fra Kjersti:)

sisla sa...

For noen herlige kort du har laget, det kortet som ser ut som ett snekkerbelte er bare helt utrolig rått. Hva har du brukt på bilderammen på brudekortet som ligger som nr.2 på lista de her? Ser du har gjort det samme på kort nr. 6. Rammene ble skikkelig flotte. Du lager så mye fint Anne, jeg har laget endel kort nå, men jeg er så treg med å få lagt det inn på bloggen min. Får vel oppdatere den nå i nærmeste framtid. Ha en fin senvinter og vår nå, så deilig med lysere dager.

Klem fra Sissel ;-)

Anne sa...

Så koselig at dere titter innom og legger igjen spor etter dere :-)

Gleder meg til å se de nye kortene dine, Sissel! Rammene er ganske enkle å lage, først stanser jeg ut kartong, så farger jeg med Distress ink og strør på embossingpulver uten å dekke rammen helt. Litt Distressink i en annen farge på toppen, så er rammen klar. Det gir en veldig morsom effekt, så anbefales på det varmeste :-)

Gry-Heidi sa...

Hei på deg :) Tusen takk for koselig kommentar, og at du fortsatt kommer innom meg :) Aktiviteten er forholdsvis laber, men det må da vel snu seg på et eller annet tidspunkt.
Jeg ser at jeg har gått glipp av mye på fjoråret, guriland, så mye lekkert du har lagd!!
Håper alt står bra til med dere :) Kanskje vi ses på messa i mars ?

Klem, klem :)