søndag 10. februar 2013

12 tags of 2013 - February

I have decided to challenge myself with following the "12 tags of 2013" series of tag tutorials which Tim Holtz is presenting through the year at his blog. I missed out on the January tag in time, but I will catch up on it later as it is good practise :-) I have followed the techniques and used most of the products shown in this tutorial.

Jeg har bestemt meg for å utfordre meg selv med å følge "12 tags of 2013" som Tim Holtz presenterer på bloggen sin hver måned. Jeg fikk ikke med meg januartag'en, men jeg skal prøve meg på den senere for å få prøvd meg på teknikkene :-) Jeg har fulgt teknikkene og brukt de fleste av produktene som er beskrevet her.


 
 And a picture of the entire tag.
 
Og til slutt et bilde av hele tag'en.

 
 
Thanks for visiting and have a great rest of the weekend!
 
Tusen takk for besøket og ha en fortsatt fin helg!
 
 
 


2 kommentarer:

Zoe sa...

Dear Anne, this is a great tag and it really looks like Tim´s tag. Great work!
Kind regards,
Zoe

Silje sa...

Hei Anne,
for en stilig tag! Så stilig med embossingen, twinen og pynten : ) Ha en herlig kveld og helg!