fredag 15. februar 2013

12 tags of 2013 - my late January tag

Here's my January tag, eventually - in February :-) I have been able to check out some new techniques and to use products in different ways than I normally do, so it was great fun making it. I have followed the tips and most of the supplies described in this tutorial, btw.

Her er tag'en min for januar, omsider - i februar :-) Jeg har fått testet noen nye teknikker og prøvd ut produkter på litt andre måter enn jeg vanligvis bruker dem, så det var morsomt å lage den. Jeg har for øvrig brukt teknikkene og de fleste av produktene som er beskrevet her.




Thank you for stopping by, and have a great weekend! 

Takk for at du tittet innom, og ha en fin helg! Og god ferie til de som skal ha vinterferie :-)


5 kommentarer:

mettepip sa...

Så stilig tag! Artig å prøve noen teknikker.
Ha en fortsatt fin søndag!
klem fra
Mette

Hilde Audahl sa...

Denne var stilig..og veldig mandig..

Kjersti sa...

Skikkelig stilig tag Anne, masse lekre detaljer!
God søndag!
Klem fra Kjersti:)

Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Therese sa...

Hei Anne!

Nå har jeg listet meg litt rundt i bloggen din i noen uker uten å legge igjen noen synlige spor. Jeg er fortsatt like begeistret for Anne-stilen og den berundringsverdig fargeleggingen din. Digger tag ene og gleder meg til å se de neste ti.

Håper det går bedre med knærne dine!